Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.
For oss som ikke har kjøpt bladet på en stund: Er det fortsatt oppskriften med en tisider, etterfulgt av noen kortere historier og gjerne nok en tisider, ofte en "klassiker til glede for nye lesere", som gjelder?
Juleheftene skal visstnok være i salg nå. Her i Bergen finner jeg de ingen steder. Noen andre som har hatt hellet med seg, enten her eller andre steder?
Må vel innom en bokhandel her på østlandet også. Har ikke funnet noen julehefter i dagligvarebutikkene enda. Hvor jeg kun er innom når det er nødvendig. Heldigvis er jeg ikke alene om å være maskert lenger.
Jøss, første gang "Jul på månen" blir utgitt her i landet. Ser den opprinnelige nordiske utgivelsen er fra 1962-juleheftet, 6 år før vi begynte få dem på norsk. Pent av dem.
Egmont har sendt ut varsel om at Donald Duck og Donald Duck Junior med utgivelsesdato kommer senere enn vanlig på grunn av transport forsinkelse. Med post kun annenhver dag kan det fort bli mandag før ukens blader kommer.
Comments
"Vel, legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!" -Donald