Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.
Norske utgivelser som ikke er på Inducks
Her er
en norsk Disney-utgivelse fra 1996 som faktisk ikke er registrert på Inducks: Heftet "Langbein og sønn", som inneholder tegneserieadaptasjonen av "En langbeint film" samt noen korte historier basert på TV-serien. Innholdet tilsvarer
dette svenske heftet så vidt jeg kan se. Nevner det her i tilfelle noen skulle være interessert i å få det inducksert.
:)
Comments
"Vel, legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!" -Donald
1. (Ma-aaax! Ma-aaaaaaax!) [Full tittel kopiert fra hovedlistingen, ettersom den tydeligvis var for lang for layouten under "Historier".]
2. "Kattepine"
3. "Dansedusten"
4. "Rock & rån"
5. "Gjør det selv"
https://inducks.org/publication.php?c=no/ARB&pg=img&num=1
Men lurer på om noen her vet hvor mange av disse som kom ut på norsk? Et lite søk på FINN viser at det er et par til iallefall, og ser det ble gitt ut 5 bøker i danmark. Lurer også på om noen av de andre bøkene har tegneserier i seg slik at de burde legges inn i inducks?
Jeg antar dette betyr at de (sannsynligvis få) ildsjelene som frem til nå har sørget for å få norske utgivelser registrert på Inducks ikke lenger har tid, lyst eller på andre måter mulighet til det? Må innrømme at jeg ikke selv har lyst til å bli inducksør, og jeg kjøper også norske utgivelser nokså sporadisk, men det er jo synd at dagens norske Disney-utgivelser ikke lenger blir innført i databasen.
- Donald Duck & Co
- Donald Pocket (her legges også mange spesialpocketer inn)
- Donald Duck Ekstra (som egentlig er det som før her «Show»)
- Donald Spesialpocket
- Donald Duck Jubileumspocket
- Donald Duck Klassikere (Klassisk Donald Duck-utgivelsene)
- Donald Duck Krimgåter
- Donald Duck Junior
- Donald Duck Kryss
- Disney Frost
- Disney prinsesser
- Disney Biler
Har sluttet å kjøpe de fleste pocket-utgivelsene, men skal prøve å ta en gjennomgang av disse når jeg får tid, og legge de inn som uindekserte utgivelser i databasen.