Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald pop-up store

124»

Comments

• Tror det er vanskelig å si, men vil tippe at det neppe blir Don Rosa-tilstander.
  • Noen som var innom i dag?
  • Noen som har en ekstra kopi de kunne tenkt seg å selge?
  • Er den utsolgt?
  • Sitat fra artikkelen: "Hefteprisen er på blott kr 10 per stk, så redaktør Marius Molaug tror bladet blir raskt utsolgt. Køen var da også lang utenfor lokalet i Karenslyst allé under lanseringen." Det står at han tror det BLIR raskt utsolgt, så det er vel kanskje håp for å kjøpe det i butikken ennå.
  • Vet ikke pm jeg tør å gamble på en ny tur inn til Skøyen. Siste ble jo en bomtur. Får heller kjøpe brukt.
  • Fikk noen til å handle et til meg i dag, men vet ikke hvor mange som var igjen.
  • JoAre skrev:
    Vet ikke pm jeg tør å gamble på en ny tur inn til Skøyen. Siste ble jo en bomtur. Får heller kjøpe brukt.
    Du kan jo spørre på Facebook om det er flere igjen like før du drar inn til butikken. De er svært gode til å gi presis informasjon der. :)
  • Hahahah. Presis informasjon ja........ ;)
  • Jeg var innom i dag og da hadde de fortsatt igjen flere eksemplarer av verdens minste tegneserie :)
  • Noen som skal innom en dag og gidder å kjøpe med et blad til meg? Verdens monste tegneserie altså. Jeg skal selvfølgelig betale :)
  • JoAre skrev:
    Noen som skal innom en dag og gidder å kjøpe med et blad til meg? Verdens monste tegneserie altså. Jeg skal selvfølgelig betale :D
    Jeg er litt overrasket over at du ikke har dratt innom igjen selv. Tror det er veldig liten sjanse for at du IKKE får kjøpt heftet denne gangen, til tross for skuffelsen fra forrige besøk.
  • Ja jeg vet. Har bare vært litt mye annet i det siste.
  • Jeg kjøper også gjerne Verdens minste tegneserie dersom noen har et ekstra. Betaler gjerne ekstra for et ekstra.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?