Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Trenger hjelp (og takk for sist).

Hei, trenger hjelp til noe galskap på Internettet. Dere har vel fått med dere Støres russekort og hva det sto der. Jeg mener å huske at i pocketboka "Onkel Skrues gleder og sorger" så hadde nemlig Skrue dette sitatet på veggen da han leste opp gjeldsbrevet for Donald. Stemmer det og kunne noen legge ut et bilde av den serieruta?

Comments

• Trykk på bildet for å se det større:

image
  • Det hadde vært interessant å vite om teksten er endret i nyere opplag av pocketboka, jeg har dessverre bare et gammelt opplag.
  • Morsomt. Jeg husker at min filosofilærer på 90-tallet presenterte dette som et "Onkel Skrue-sitat", uten å spesifisere nærmere.
    Men er det virkelig det, eller går det lenger tilbake?
    Det har ihvertfall fått et visst gjennomslagskraft.
    Jeg får ganske mange treff i Google som ikke har noe med Støre å gjøre. Eller Onkel Skrue.
  • Tusen takk, dagen ble så mye bedre og det gleder et gammelt hjerte at man har såpass hukommelse at man husker slikt.
  • edited March 2018
    Det er samme teksten i 2010-utgaven også.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?