Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.
Walt Disney's Mickey Mouse - Race to Death Valley
Comments
I dag (så sant Amazons informasjon er korrekt) er nemlig tolvte og siste volum av Fantagraphics' Gottfredson-bokserie endelig utgitt, etter flere forsinkelser. Og det samme er bokssettet som samler Volum 11 og 12. Syv års flott arbeid av David Gerstein og teamet hans er hermed avsluttet.
(Og ja, jeg vet at vi har diskutert Gottfredson-bøkene her i det siste, men det er nå dette som engang er hovedtråden for The Floyd Gottfredson Library her på siden.)
Sjokkerende nok ligger jeg etter dere andre når det gjelder å få tak i de nyeste bøkene. Jeg planla å komme meg à jour ved å ønske meg boksen med Vol. 9 og 10 til jul, men moren min (som pleier å gi meg disse boksene) fortalte at den av en eller annen grunn var umulig å bestille fra Adlibris, selv om det sto at de hadde den inne. En venn av meg hadde samme problem hos Adlibris med en av de tidligere boksene. Noen andre som har opplevd dette? I alle fall positivt at LarsMartin tydeligvis har klart å bestille den aller nyeste boksen derfra.
1800 skrev:
Godt poeng! Akkurat denne sekvensen hadde jeg hørt om fra før, og hadde faktisk ventet å se den inkludert i Fantagraphics' bøker. Men det har vel først og fremst med plass å gjøre, dessverre. Den ville helt sikkert vært med hvis den opprinnelige planen om 14 bøker hadde blitt en realitet. Ja, jeg ville nok ikke hatt noe imot et siste volum med "best of"-humorstriper, slik planen var opprinnelig. Ser for meg at det hadde blitt mye fokus på Bill Walsh-årgangene. Men kanskje det likevel er mulig at noe i denne gaten kommer ut som oppfølgere til The Floyd Gottfredson Library. Serien har jo etter alt å dømme blitt en stor suksess for Fantagraphics.