Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Kvakk.no adventskalender

2»

Comments

• Klart det gjør :)
  • En flott 9. plass på meg, hittil! xD
  • "Jeg, Donald Duck" har Bumpay som svar på spørsmål 1 fra 24.desember. Har lagt merke til at oversettelsen i kjempebøkene avviker en del fra andre utgivelser.
  • Da er det bare å vente på at resultatlista blir lagt ut :) 
  • stubbscroll: Bumpay er godkjent.

MikkelHagen: Ventetida er over.

• edited December 2013
    Gratulerer til Mikkel! 

Bra adventskonkurranse. Akkurat passe vanskelig, selv om sitater kan være vriene hvis det er lite opplysninger å gå på / minnes :)
  • edited December 2013
    Jeg fant svaret på siste oppgaven fem på tolv på julaften, men oppdaget at jeg hadde slurvet med svaret på den første... Enig i at vanskegraden var passelig (selv om Glomgold passerte meg underveis); det var jo begrensede steder å lete. Kjempegøy!
  • Da er vinnere kontaktet - gratulerer alle sammen.

Takk til alle som deltok i år - hyggelig at det virker som dere har hatt det litt gøy i advent i hvert fall :)

(Og om noen mener de er snytt for poeng (jmf. resultatlista), er det bare å ta kontakt, så skal vi se på det.)

• Gratulerer til alle de andre som kom på pallplass :) 

Jeg har ihvertfall hatt det gøy med adventskonkurransen, akkurat pass vanskelig som Glomgold sier. Det spørsmålet som for meg skiller seg ut som det vanskeligste var det med Magica og kjerre-lasset med fisk. Det som var vanskelig var ikke å finne ut hvilken historie det var snakk om, men hvor kjerra egentlig var på vei. 
    Jeg personlig har alltid tenk at kattematfabrikken i Felina kun var noe Magica diktet opp for å skremme Skrue & Co der de lå utkledd som fisker. 
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?