Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Fikk Cesar Ferioli en HoF-bok?

edited September 2013 in Donaldisme
Tittelen sier alt. Vet noen dette?

Comments

• edited September 2013
    Hvem som har fått bok/bøker i HOF står her:
  • edited September 2013
    Nei, sjokkerende nok fikk ikke Ferioli noen bok. Det var visst viktigere for Egmont å gi Arild Midthun en fjerde bok før serien ble avsluttet.
  • ...samt kaste bort halve serien på Don Rosas Samlede Verker v0.5 og The Incomplete Carl Barks Disney Library.
  • Adamant, jeg håper at dette er ironisk ment fra din side! Fakta er jo at danskene ikke fikk DRSV dermed fremstår HOF-utgivelsen som strengt nødvendig. For uten HOF-utgivelsen i Norge, Sverige, osv. ville det heller ikke blitt noen dansk HOF-utgivelse.
  • Men nå er det jo større mulighet for at danskene ville fått DRSV hvis de ikke allerede hadde fått komplett Rosa i HOF da, Sigvald.
  • Ser ikke noe ironisk i Adamant sitt innlegg... Mener også at det var bortkastet å bruke så mange bøker på DR og CB, mens mange andre ikke fikk sin fortjente bok. Deriblant Ferioli.
  • Ingen ironi der, nei. Som Chrisron nevner, herr Rosa er vel popular nok i Danmark til at det hadde vært marked for en komplett samling av seriene hans uten at de trengte klemme den inn i Hall of Fame-serien hvor den ikke hadde noe å gjøre.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?