Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Tom anderson

edited January 2013 in Donaldisme

I helga fant jeg frem DD permen for 1980, slik at barna kunne bli kjent med Andeby universet. Selv var mine forventninger lave etter gode år med Don Rosa. MEN, så leste vi bl.a "den skjulte dalen," "hodeøs hendelse," og "trøste og bære." det var kjempegøy! Takket være Inducks var det mulig å finne ut at Tom Anderson er (med)forfatter. Det er ikke mye info om ham jeg finner på nettet, lurer derfor på om noen på forumet har mer info om ham og hans historier.

Comments

• edited November -1

Min umiddelbare assosiasjon med Tom Anderson er at han har skrevet en del av Brancas historier.

• edited November -1

Og også endel av Vicar's historier, vil jeg tro.

• edited November -1

Og det er altså INGEN forbindelse til min første assosiasjon da jeg så tittelen på tråden, en viss "Thomas Anderson" i et nyere mytos ...

(Hugo Weaving med kølsvarte solbriller:) "You hear that Mr. Anderson?... That is the sound of inevitability... It is the sound of your death..."
    (Keanu Reeves gjør grimaser:) "My name... is NEO!!!"

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?