Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Donald-NM 2012

11517192021

Comments

• edited November -1

Jeg svarte "lukter svidd" fordi jeg innbilte meg at det var det svaret var, men hadde ingen anledning til å sjekke. Close but no cigar.

• edited November -1

Irriterende at Inducks sviktet da jeg skulle svare på dagens spørsmål. COA har de siste to timene riktignok vært oppe og kjøre, men uten innhold.

• edited November -1

Då er gårsdagens runde retta med forbehold om at dei som har svart "Vi skalperer deg" eller "lukter svidd" kan få fleire poeng i løpet av kvelden avhengig av kva som kjem fram av diskusjonen i denne tråden. Har folk andre ting dei gjerne vil ha poeng for lyttar vi sjølvsagt til det òg.

• edited November -1

I Don Rosa historien Flukten fra den forbudte dalen sier Skrue ar han skal møte Cura de Coco stammen men så sier de nei vi er Hoggtannere, da tenkte jeg at det var riktig svar å skrive Hoggtannere. :I

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

På Cura-de-Coco-spørsmålet har overraskande mange deltakarar svart "Vi skalperer deg". Er dette ei omsetjing vi ikkje kjenner til? Har sjekka det vi trudde var alle norske utgåver av denne historia, men svaret er avgitt av så mange at det verkar usannsynleg at det er heilt tilfeldig.

Via google kommer man til en dansk side hvor denne stammens navn er nevnt. På dansk er det "vi skalperer dig", i mangel på tilgang til noen norsk utgivelse av denne historien skrev jeg "vi skalperer deg".

• edited November -1

Og når det gjeld Brent barn-spørsmålet, er det nokon som sit på ei utgåve av den historia der svaret er noko anna enn "lukter ille" - t.d. "lukter svidd"? I DP luksusutgaven, kanskje?

Eg svarte "lukter vondt". Reknar med det vart godkjend? Eg slo ikkje opp historia, tok det etter minnet då eg las den historia i forbinding med spørsmålet om "Napoleons hvite hest" frå quiz-tråden.

Det ville jo vore merkjeleg om poenget med konkurransen var "kven er best til å leite fram historier dei har i samlinga si", framfor "kven kan mest".

Ikkje at det speler så stor rolle, då eg ikkje har vore med i konkurransen nok til at eg kan hevda meg i toppen. Det er i hovudsak fordi eg ikkje har vore på same plass der samlinga mi er så mykje, dreg jo ikkje den med meg når eg reiser i jobbsamanheng, til dømes.

Det ein for øvrig må vera god i for å vinna denne konkurransen er følgjande:
    1. God når det gjeld å ha bortimot komplett samling der ein befinn seg dagleg i perioden 1.- 24. desember.
    2. God når det gjeld å bruka tid på å leita fram historiane spørsmåla er tekne frå (me som jobbar mykje overtid får ein ulempe her).
    3. God til å google, men google er ofte nyttelaust i denne konkurransen.
    4. Gode medhjelparar

Tenkte å lista opp "5. Gode kunnskaper i hjernen frå før", for det er jo viktig, det også, men liten tvil om at dei andre punkta betyr langt meir for utfallet av konkurransen. Men eg forstår sjølvsagt at det er vanskeleg å gjere det på nokon annan måte, dei som står bak konkurransen gjer ein god dugnadsjobb.

• edited November -1

Jeg var så sikker på at jeg hadde rett så jeg prøvde ikke å dobbeltsjekke Cura-de-coc stamme spørsmålet.

• edited November -1

Hvem var Dollys sjef da hun jobbet som bibliotekar, jeg svarte Skrue, men fikk feil. På inducks fant jeg en historie hvor Dolly jobbet i Skrues bibliotek. Det er jo da altså på en måte riktig. Men det gir uansett ikke poeng så det er ikke så farlig.

Begynner og bli litt vel mye pocket spørsmål nå synes jeg :-P

• edited November -1

Og når det gjeld Brent barn-spørsmålet, er det nokon som sit på ei utgåve av den historia der svaret er noko anna enn "lukter ille" - t.d. "lukter svidd"? I DP luksusutgaven, kanskje?

Det står "lukter ille" i DP luksusutgaven, det var der jeg fant svaret.

• edited November -1

Tommy skreiv:

Irriterende at Inducks sviktet da jeg skulle svare på dagens spørsmål. COA har de siste to timene riktignok vært oppe og kjøre, men uten innhold.

Det er både irriterende og spennende at Inducks er nede. Det er jo likt for alle, og hvis det vedvarer, er vi et steg nærmere en konkurranse som viser hva vi faktisk kan.

• edited November -1

På "Cura-de-Coco"-spørsmålet svarte jeg enkelt og greit "kokosnøttkur", siden det er dette en får om en oversetter fra spansk til norsk :) Men skjønner selvsagt at svaret jo må være fra en Disney-historie, og at det ikke holder bare å oversette noe fra spansk til norsk.

• edited November -1

link
    Her hentet jeg svaret på Cura-de coco spørsmålet.

• edited November -1

Lars Martin skreiv:

Tommy skreiv:

Det er både irriterende og spennende at Inducks er nede. Det er jo likt for alle, og hvis det vedvarer, er vi et steg nærmere en konkurranse som viser hva vi faktisk kan.

Der sa du det!

Men Inducks? COA? Har sjølvsagt ikkje brukt denslags (faktisk heilt sant, ikkje at eg har så mange poeng at det gjer noko, då), for meg er det for juks å rekna. Litt som då Vebjørn Rodal skulda Bjørn Dæhlie for juks fordi sistnemnde brukte høgdehus i jakta på høgt surstoffopptak.

Nei, det var ikkje juks etter reglementet, men i gråsona, og moralsk sett juks i følge Rodal, og eg ser på det på same viset når det gjeld Inducks, og google i det heile.

Eg har ein teori om at det ofte er dei same som juksa på skulen, som "juksar" i konkurransar, og som juksar i arbeidslivet. Jon Sudbø hadde sikkert vunne denne konkurransen lett om han hadde gått inn for det.

• edited November -1

Willi_kvakk skreiv:

I Don Rosa historien Flukten fra den forbudte dalen sier Skrue ar han skal møte Cura de Coco stammen men så sier de nei vi er Hoggtannere, da tenkte jeg at det var riktig svar å skrive Hoggtannere. :I

Sitat (Hall of Fame DR-bok 8):
    "Jaså, så synd. Det har jeg ikke hørt noe om... Men dere er ikke fra Cura de Coco-stammen!"
    "Nei, vi er Hoggtannere!"

Hoggtannere er altså ein annan stamme.

• edited November -1

Då reglane seier at "[d]ersom vi spør etter titlar, namn eller sitat godtar vi, med mindre noko anna er spesifisert, titlar, namn og sitat på norsk frå alle norske utgivingar av historia, samt på engelsk frå amerikansk originalhistorie dersom det er snakk om ei amerikansk historie", har vi vald å ikkje godkjenne "Vi skalperer deg" på dette spørsmålet.

Mikkel Hagen skreiv:

Hvem var Dollys sjef da hun jobbet som bibliotekar, jeg svarte Skrue, men fikk feil. På inducks fant jeg en historie hvor Dolly jobbet i Skrues bibliotek. Det er jo da altså på en måte riktig.

Har du ei kjelde, så vi får sjekka dette?

• edited November -1

Vanskelig nå som inducks ligger nede, men så fort det kommer opp igjen skal jeg se etter :-)

• edited November -1

Då reglane seier at "[d]ersom vi spør etter titlar, namn eller sitat godtar vi, med mindre noko anna er spesifisert, titlar, namn og sitat på norsk frå alle norske utgivingar av historia, samt på engelsk frå amerikansk originalhistorie dersom det er snakk om ei amerikansk historie", har vi vald å ikkje godkjenne "Vi skalperer deg" på dette spørsmålet.

Sånn er reglene, så da får vi finne oss i det. Jeg tror for øvrig at en må ha litt kunnskap for å vinne NM i Donald også, ikke bare en samling. Det nytter ikke å begynne å lete om du ikke har peiling på hva du skal lete etter. De som feks kjenner igjen tegnestil eller figurers væremåte har mye større sjanse til å finne nåla i høystakken, enn jeg som leste Donald en gang på 60-tallet. Jeg er imponert over de som ligger øverst på lista, ikke bare Øystein og Kristin (som jeg syns godt kunne ha stilt hver for seg), men også de som kommer på plassene bak. Jeg er også stolt over å ligge på 35. plass bare to dager før det er slutt!! :-) Håper inderlig Inducks kommer opp igjen før jul!! :-V

• edited November -1

Føler at jeg sitter inne med en god del kunnskap, de fleste spørsmålene kan jeg svaret på med en gang, mens noen må jeg gå og gruble litt på før jeg finner svaret, noen kan jeg overhodet ikke huske og ha lest. Kunskaper følger naturlig vis med en samling, hadde en ikke hatt kunnskapene så hadde heller ikke samlingen vært så stor, for og si det på en annen måte, alle som intereserer seg for Donald Duck & co har en samling.

Er umulig og ta første plassen nå (ved mindre det skjer et heidundrenes mirakel!) men er stor fornøyd med tredjeplassen :-)

• edited November -1

Eg tviler for øvrig ikkje på at dei som ligg i toppen her har kunnskaper!

Berre stadfester at det kan hende lista hadde sett heilt annleis ut dersom det hadde vore snakk om ein konkurranse kor ein f.eks. hadde vore fysisk til stede og fått 100 relativt vanskelege spørsmål som ein hadde måtta svart på utan hjelpemiddel.

• edited November -1

Mikkel Hagen skreiv:

Er umulig og ta første plassen nå (ved mindre det skjer et heidundrenes mirakel!) men er stor fornøyd med tredjeplassen :-)

Bra plassering, men den er ikke sikker ennå, Mikkel ;)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?