Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald-NM 2012

2456721

Comments

• edited November -1

Det er på tide å røpe litt fleire detaljar om årets meisterskap. Mykje er det same som i tidlegare NM, men nokre ting er endra.

Konkurransen startar 30. november klokka 21:00, og kvar runde er open i 24 timer, noko som betyr at tjuefjerde og siste runde avsluttast på kvelden 24. desember. Årets meisterskap har i utgongspunktet 96 spørsmål, fire kvar dag. 51 av desse spørsmåla gir 1 poeng kvar, 26 spørsmål gir 2 poeng og 19 spørsmål gir 3 poeng. Totalt er det altså mogleg å få 160 poeng, med aukande vanskelegheitsgrad og fleire poeng etterkvart som vi nærmar oss julaften. Etter avtale med Disney kjem eitt spørsmål kvar dag, altså 24 spørsmål totalt, til å vera biletoppgåver.

I tillegg kjem vi til å prøve på noko heilt nytt i år. Kvar dag vil det i tillegg til dei fire ordinære spørsmåla vera eitt bonusspørsmål. Bonusspørsmåla kan kanskje oppfattast som eksepsjonelt vanskelege og gir ingen poeng, og det vil heller ikkje bli offentleggjort i løpet av konkurransen kor mange bonusspørsmål ein deltakar har svart riktig på. Men: Dersom det skulle bli poengdeling i toppen, er det talet på rette svar på bonusspørsmål som vil avgjera kven vinnaren blir.

Som nevnt tidlegare vil det vera mogleg å delta som lag i år. Det har alltid vore folk som har samarbeida i NM, og ved å tillate desse å registrere eit lag saman blir samarbeidet meir organisert, og alle som deltar får namnet sitt på topplista i staden for at ein brukar skal leggja inn alle svara i sitt namn. Det vil sjølvsagt framleis vera mogleg å delta aleine òg, og eit lag kan ha opptil tre deltakarar. Vi opner for registrering og lagregistrering i løpet av veke 46.

Premiane i år er: Som vanleg ein eksklusiv pokal til vinnaren (foto på førre side), første til tredjeplass får dessutan kvar si signerte Arild Midthun Hall of Fame-bok, og dei tre får òg kvar si lille julestrømpe med hemmeleg innhald, inspirert av og sydd på same måte som strømpene vist i denne tråden. Og som ein bonuspremie: Det mennesket eller laget utan pallplassering som klarer flest bonusspørsmål får ei STOR julestrømpe! (Dersom ein deltar som lag får ein sjølvsagt berre ein premie på deling.)

Spørsmål?

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Etter avtale med Disney kjem eitt spørsmål kvar dag, altså 24 spørsmål totalt, til å vera biletoppgåver.

JIPPI!!

• edited November -1

Artig at bildeoppgavene er tilbake. Jeg oppbevarer desverre ikke Donaldsamlingen min hos meg selv ( untatt CBSV og HoF), så de blir ett rolig NM for min del. Men delta skal jeg som vanlig. :)

• edited November -1

Det høres bra ut. Gleder meg til å komme i gang med NM :)

• edited November -1

Etter avtale med Disney kjem eitt spørsmål kvar dag, altså 24 spørsmål totalt, til å vera biletoppgåver.

Det er selvsagt riktig flott at dere har alt på det tørre Olaf, men med all respekt å melde, vil nok en del av mine venner i DDF(r) oppfatte det som en smule selvhøytidelig å spørre Disney om dette. Dersom det er tale om enkeltruter/striper fra større serier eller stillbilder fra Disney-filmer skulle deres rettigheter på dette området uansett være utvetydelig dekket av norsk lov. Uansett, det viktigste er selvsagt at det blir billedoppgaver. Det bidrar unektelig til å heve den visuelle kvaliteten på konkurransen :-)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Det er selvsagt riktig flott at dere har alt på det tørre Olaf, men med all respekt å melde, vil nok en del av mine venner i DDF(r) oppfatte det som en smule selvhøytidelig å spørre Disney om dette. Dersom det er tale om enkeltruter/striper fra større serier eller stillbilder fra Disney-filmer skulle deres rettigheter på dette området uansett være utvetydelig dekket av norsk lov. Uansett, det viktigste er selvsagt at det blir billedoppgaver. Det bidrar unektelig til å heve den visuelle kvaliteten på konkurransen :-)

Kanskje vennene dine fra DDF(r) kan uttale seg selv, og så kan vi heller få din mening?

• edited November -1

Vil bare uttrykke min glede over både bildeoppgaver samt mulighet til å delta som lag! Gleder meg masse masse. Blir også spennende med bonusopplegget.

• edited November -1

Min Donald-samling er lokalisert på to forskjellige steder, og kommer også til å reise på ferie midt under konkurransen. For å gjøre litt strategiske forberedelser lurer jeg på om det er mulig å røpe følgende:

- kommer en viss andel av spørsmålene til å være fra årets utgivelser denne gangen også?
    - blir det like mye spørsmål fra Don Rosa og Carl Barks-historier som sist?
    - er det mulig å svare med engelske sitater og titler?

• edited November -1

Spørsmål 1: Ingen kommentar.
    Spørsmål 2: Ingen kommentar.
    Spørsmål 3: Ja, forutsatt at historia faktisk er utgitt på engelsk og det ikkje er spesifisert i spørsmålsteksten at svar må avgis på norsk.

• edited November -1

Tror jeg må scanne hele samliga før neste NM :)

• edited November -1

• edited November -1

Vi opner for registrering og lagregistrering i løpet av veke 46.

Nå er det uke 47, altså er det blitt åpnet for registrering! Hurra!

Spørsmål?

Hvordan registrerer man seg?

• edited November -1

Øystein Skartsæterhagen skreiv:

Nå er det uke 47, altså er det blitt åpnet for registrering! Hurra!

Du må då skjøne at vi i god donaldistisk ånd meinte ifølgje den julianske kalenderen. (Og nei, det var ikkje ei oppfordring til å sjekke korvidt vi no befinner oss i veke 46 i den julianske kalenderen, det var berre ei bortforklaring som overhovudet ikkje er tufta på fakta.)

Hvordan registrerer man seg?

Det gjer du her.

• edited November -1

Og da var man registrert. Bare ti dager og noen timer igjen til det begynner nå (med mindre jeg tar feil av kalenderen igjen). Dette blir spennende!

• edited November -1

Så er vi nevnt i nyhetene også.
    Ikke lenge igjen nå.

• edited November -1

Hvor ligger oppgavene og resultatet for NM 2010 nå?

• edited November -1

For augeblikket ingen stadar. Informasjonen ligg i databasen, men er ikkje synleg i webløysinga.

• edited November -1

Huff, jeg hadde ikke tenkt å være med i år, for i 2010 gikk det hardt utover nattesøvnen. Men jeg hiver meg med og satser på en plass laaaangt ned på lista. Blir mye gjetting, tror jeg!

• edited November -1

krice skreiv:

Så er vi nevnt i nyhetene også.
    Ikke lenge igjen nå.

Liker også den anbefalte lesningen øverst til høyre for artikkelen :)

• edited November -1

Arne Bye skreiv:

Liker også den anbefalte lesningen øverst til høyre for artikkelen :)

Trodde det var erotisk damelitteratur, jeg ... ;)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?