Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Raptus 2012

edited July 2012 in Donaldisme

Comments

• edited November -1

Er det noen som skal innom Raptus i år? Cavazzano holder foredrag lørdag kl. 12.

• edited November -1

Jeg tenkte å ta turen for å få med meg Cavazzano.

• edited November -1

Vet det, men kommer ikke til å dra dit ...

• edited November -1

Kommer nå fra Cavazzano-foredraget. Bare sånn passe fornøyd, egentlig. Vi fikk se han tegne en del, som jo var spennende, men ikke det helt store hvis en var ute etter å bli kjent med serieskaperen Cavazzano, få høre en del om karrieren hans osv. Han snakket bare fransk, i likhet med Massimo de Vita for noen år siden, og det gjorde jo kommunikasjonen litt vanskelig da alt måtte oversettes.

• edited November -1

Tommy skreiv:

Bare sånn passe fornøyd, egentlig. Vi fikk se han tegne en del, som jo var spennende, men ikke det helt store hvis en var ute etter å bli kjent med serieskaperen Cavazzano, få høre en del om karrieren hans osv.

Akkurat det tenkte eg òg. Når dei skal ha eit eige teikneinnslag i morgon, kunne dei gjerne ha snakka meir i dag. Men det verka ikkje som om det var førebudd spørsmål e.l.

• edited November -1

BT bringer i dag noen årsaker til at halvparten av publikum er borte på ti år. Raptus oppgis å være for barn og samlere, og ikke for et voksent publikum. Kritikken går på nettopp det som var problemet med Cavazzano i dag; manglende fokus og interessante samtaler. Derfor er Oslo Comics Expo blitt større.

Jeg ble også skuffet over foredraget i dag, som ble dominert av et innvinklet tegneønske fra en yngre publikummer. Trass i språklige utfordringer ville det ikke vært vanskelig å legge opp til en bedre samtale. Jeg hadde personlig en utbytterik dag, ettersom jeg også var i bruktavdelingen etterpå, men det betyr ikke at jeg ikke er ute etter dybde i foredragene. Disse interessene bør jo kunne ivaretas samtidig.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?