Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Don Rosa referanse i VGDebatt

edited May 2012 in Donaldisme

I ferskt innlegg i VGDebatt refereres det til Don Rosa klassikeren Mindre og mindre fra 1995. Folkene der ser imidlertid ut til bedre å huske hovedtrekkene i handlingen enn detaljer som tittel, forfatter, tegner, utgivelsestidspunkt, osv. Er det noen her som er aktive på VGDebatt og som således kan opplyse om dette i den aktuelle tråden?

Comments

• edited November -1

VGDebatt er en debattside hvor alle kan opprette en bruker, så hvorfor kan du ikke bare gjøre det selv?

• edited November -1

Christer skreiv:

VGDebatt er en debattside hvor alle kan opprette en bruker, så hvorfor kan du ikke bare gjøre det selv?

Etter hva jeg har hørt, skal VGDebatt være reservert for mobiltelefonbrukere. Slikt holder jeg meg borte fra.

• edited November -1

Sigvald, det der er ein diskusjon i kategorien Samfunn > Aktuelt. Temaet for diskusjonen er "De dårlige veiene i Norge, og løsningen på det." Referansen til "Mindre og mindre" er ein digresjon i diskusjonen, det er relativt off topic, og det er svært tydeleg at ingen av dei involverte i diskusjonen eigentleg bryr seg så særleg om kven som har skrive og teikna historia, kva ho heiter og kvar ho står utgitt. Å gå inn og opplyse om sånt er ikkje noko anna enn bortkasta energi.

• edited November -1

Nå er det ikke lenger "Someone is wrong on the internet!" som er problemet. Nå har problemet faktisk blitt: "Someone might not know everything on the internet!"

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Sigvald, det der er ein diskusjon i kategorien Samfunn > Aktuelt. Temaet for diskusjonen er "De dårlige veiene i Norge, og løsningen på det." Referansen til "Mindre og mindre" er ein digresjon i diskusjonen, det er relativt off topic, og det er svært tydeleg at ingen av dei involverte i diskusjonen eigentleg bryr seg så særleg om kven som har skrive og teikna historia, kva ho heiter og kvar ho står utgitt. Å gå inn og opplyse om sånt er ikkje noko anna enn bortkasta energi.

Apropos bortkastet energi, du brukte nettopp fire linjer (jøss, fem når jeg siterer) på å forklare det helt opplagte til en som enten:
    * uansett vil nekte å ta det inn over seg.
    eller
    * var fullstendig klar over det fra før.

• edited November -1

Fisken skreiv:

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Apropos bortkastet energi, du brukte nettopp fire linjer (jøss, fem når jeg siterer) på å forklare det helt opplagte til en som enten:
    * uansett vil nekte å ta det inn over seg.
    eller
    * var fullstendig klar over det fra før.

Jeg tenkte på det samme... :P

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?