Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Nytt spesialblad: GOOOAL!

edited May 2012 in Donaldisme

Ukas handletur er over, og la i butikken merke til et nytt spesialhefte med tittelen "GOOOAL!", som jeg kjøpte. Heftet har 68 sider, er i større format enn vanlig (nesten A4), og hovedfokuset er sommerens EM i fotball. Vi får en lang historie på 4x8 sider, kalt "Et mesterskapsmysterium" (som handler om EM i fotball), samt artikler, oppgaver osv. Heftet ser ut til å være noe Disney i Italia står bak.

Comments

• edited November -1

Tror det har eksistert før ... det var i hvert fall et blad som Donald og den der fotballklubben Donald annonserer (annonserte?) for. Husker ikke hva den heter for øyeblikket.

• edited November -1

Doffen skreiv:

Tror det har eksistert før ... det var i hvert fall et blad som Donald og den der fotballklubben Donald annonserer (annonserte?) for. Husker ikke hva den heter for øyeblikket.

Dette bladet er en engangsutgivelse ser det ut til, så det har ikke eksistert før. Kanskje du tenker på Donald/fotball-bladet "Kick-It!", som kom med 6 nummer i 2006? Skjønner ikke hva du mener med at Donald annonserer for en fotballklubb ... Tenker du på "Boing", som det av og til er reklame for i Donald?

• edited November -1

GOOOAL! på minetegneserier.no

• edited November -1

Husker et lignende blad fra 2006.

• edited November -1

Mikkel Hagen skreiv:

Husker et lignende blad fra 2006.

Tommy skreiv:

Kanskje du tenker på Donald/fotball-bladet "Kick-It!", som kom med 6 nummer i 2006?

• edited November -1

Jepp ... det var det jeg tenkte på.

Og hvis det ikke hadde vært en engangsutgivelse, kunne det vært den norske versjonen av Duck Out.

• edited November -1

Doffen skreiv:

Jepp ... det var det jeg tenkte på.

Og hvis det ikke hadde vært en engangsutgivelse, kunne det vært den norske versjonen av Duck Out.

Kick-It var den norske versjonen av Duck Out. Forskjellen er bare at mens de sluttet å utgi bladet i Norge, fortsatte de i Nederland.

• edited November -1

Ah ... da forstår jeg.

Så dette bladet i butikken i dag, inni lå det et Boing-skrapelodd (som også pleide å ligge i Kick-It. Dette er altså Egmont i samarbeid med Boing ... ?

• edited November -1

At det ligger eit Boingskrapelodd i bladet treng ikkje å bety at bladet er utgitt i samarbeid med Boing, berre at Boing har betalt for å få loddet som reklamevedlegg i bladet.

• edited November -1

Joda ... jo ... men det er mulig.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?