Ukas handletur er over, og la i butikken merke til et nytt spesialhefte med tittelen "GOOOAL!", som jeg kjøpte. Heftet har 68 sider, er i større format enn vanlig (nesten A4), og hovedfokuset er sommerens EM i fotball. Vi får en lang historie på 4x8 sider, kalt "Et mesterskapsmysterium" (som handler om EM i fotball), samt artikler, oppgaver osv. Heftet ser ut til å være noe Disney i Italia står bak.
Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!
Comments
Tror det har eksistert før ... det var i hvert fall et blad som Donald og den der fotballklubben Donald annonserer (annonserte?) for. Husker ikke hva den heter for øyeblikket.
Doffen skreiv:
Dette bladet er en engangsutgivelse ser det ut til, så det har ikke eksistert før. Kanskje du tenker på Donald/fotball-bladet "Kick-It!", som kom med 6 nummer i 2006? Skjønner ikke hva du mener med at Donald annonserer for en fotballklubb ... Tenker du på "Boing", som det av og til er reklame for i Donald?
GOOOAL! på minetegneserier.no
Husker et lignende blad fra 2006.
Mikkel Hagen skreiv:
Tommy skreiv:
Jepp ... det var det jeg tenkte på.
Og hvis det ikke hadde vært en engangsutgivelse, kunne det vært den norske versjonen av Duck Out.
Doffen skreiv:
Kick-It var den norske versjonen av Duck Out. Forskjellen er bare at mens de sluttet å utgi bladet i Norge, fortsatte de i Nederland.
Ah ... da forstår jeg.
Så dette bladet i butikken i dag, inni lå det et Boing-skrapelodd (som også pleide å ligge i Kick-It. Dette er altså Egmont i samarbeid med Boing ... ?
At det ligger eit Boingskrapelodd i bladet treng ikkje å bety at bladet er utgitt i samarbeid med Boing, berre at Boing har betalt for å få loddet som reklamevedlegg i bladet.
Joda ... jo ... men det er mulig.