Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Don Rosa Library og andre bibliotek

17810121318

Comments

• edited November -1

Får håpe det kommer i desember nå da, begynner å bli lei av å vente :P

• edited November -1

JoAre skreiv:

Får håpe det kommer i desember nå da, begynner å bli lei av å vente :P

Håper at det kommer innen jul!

• edited November -1

Hadde vært artig det ja :)

• edited November -1

Hei. Fikk mail fra egmont i dag (egentlig vedrørende en annen hendvendelse) og fikk da høre at utsending starter neste uke :)

• edited November -1

Håper det kommer like fort fram til postnummer som starter på 4 som til 0 og 1... ;)

• edited November -1

Glomgold skreiv:

Håper det kommer like fort fram til postnummer som starter på 4 som til 0 og 1... ;)

Og i tilfelle dette håpet brister, spår jeg at vi med stor sannsynlighet vil bli gjort oppmerksom på det....

• edited November -1

Egmont sender nok ut i bestillingsrekkefølgen (jeg var vist sistemann som kom på listen :P) og etter det er det Posten sitt ansvar å få bøkene hjem til oss.

• edited November -1

Noen som vet om utsending har begynt?

• edited November -1

JoAre skreiv:

Noen som vet om utsending har begynt?

Sendte en mail til Egmont i dag, og spurte om utsendingene har startet, men jeg har ikke fått svar ennå.

• edited November -1

Svarer vel i løpet av mandag kan jeg tenke meg. Kunne du være så snill å poste svaret her?

• edited November -1

JoAre skreiv:

Svarer vel i løpet av mandag kan jeg tenke meg. Kunne du være så snill å poste svaret her?

Skal poste svaret når det kommer! :-)

• edited November -1

Supert :D

• edited November -1

Hermano skreiv:

JoAre skreiv:

Skal poste svaret når det kommer! :-)

Jeg fikk følgende svar av Egmont kundeservice:

Første kassett er sendt fra lageret vårt 8/12, så du bør ha den om noen dager.

• edited November -1

Jeg fikk den i dag! :D :D

• edited November -1

Frodo skreiv:

Da er den sikkert her snart!! :D :D

• edited November -1

wuuuuu, blir spennende :D

• edited November -1

Frodo skreiv:

Ooooo! Kom med anmeldelse! Lever den opp til forventningene?

• edited November -1

Jeg har ikke rukket å se så grundig på dem, bare bladd litt, men førstinntrykket er godt. Samme format som Carl Barks samlede, om kanskje ikke fullt så stilig design. Men innholdet ser bra ut, med mye ekstramateriale. Blant annet grundig oversikt over Bark-referanser og andre referanser i fortellingene, til hjelp for dem som liker å granske detaljer. En del kommentarer har Don Rosa skrevet selv, en del er bakgrunnsstoff skrevet av andre. En biografi om Don Rosa er fortelt over alle bindene. Foreløpig oppsummering er at dette er bøker jeg gleder meg til å ta fatt på.

• edited November -1

Jeg mottok mitt sett i går og er brukbart fornøyd. Fargeleggingen og presentasjonen av historiene i større format og bedre papir enn vanlig fungerer praktfullt. Det var også riktig artig å få lese 9-sideren "Return to Duckburg Place" fra 1970 for første gang. Utover dette er det få forbedringer i forhold til HOF. Alle forsider o.l. som ble laget for Gladstone/Disney er stadig kun basert på scans fra de amerikanske utgivelsene i stedet for å være basert på Don's originaler. Et pluss er det dog at resymésiden til "Return to Xanadu" er tatt med denne gang. Så litt ekstra er det i forhold til HOF-serien.

Den medfølgende medaljen er forøvrig praktfull.

• edited November -1

Har også mottatt mitt sett og er veldig fornøyd! Kjempefornøyd med verk nr 275.

Er dog ikke fornøyd med esken til den medfølgende medaljen.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?