Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Jakten på Tempelridderskatten ..

135678

Comments

• edited November -1

Men du oppdaga ikkje at Don Rosa hadde skrive feil der? :-)

Han hadde gløymt å setja prikk i den siste W-en, så det blei "draling". Han sa at eg var den første som hadde lagt merke til det. :-)

• edited November -1

Jo, jeg la merke til det, og jeg nevnte det faktisk i en mail til ham allerede 17. februar... Men det hadde han kanskje glemt? Vel, vel, det skulle heldigvis være "drawing", så det gjør jo egentlig ingenting.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:
    "Eg kan vel like godt seie det no, ettersom ein vinnar er kåra for lenge sidan...

Er det nokon som har sett arket Skrue held i hendene på forsida? Det med koden på? Der står det, med tempelherrekodeskrift:

"THE FIRST PERSON TO READ THIS AND WRITE TO DONROSA@IGLOU.COM GETS A ROSA DRAWING!""

Hvor kan jeg egentlig finne tempellherrekodeskrift? Har Don Rosa hatt det i en annen historie?

• edited November -1

Nei. Trur det står noko slikt i prologen til "Jakten på tempelridderskatten", men...

Personleg løyste eg denne ved å gå ut frå e-postadressa. Ettersom eg visste kva e-postadressa til Don Rosa er, visste eg kva teikna rundt krøllalfaen måtte stå for. Så bytta eg ut desse i heile setninga. Resten gjekk av seg sjølv.

• edited November -1

Du kan se noen av bokstavene på s. 53, bilde 2. Dessuten brukte jeg også e-postadressa.

For øvrig kommer resten av chiffernøkkelen i del 2 av historien.

• edited November -1

Einar: Hm... Dette var pussig.

Dette skreiv han til meg 20. februar, kort tid etter at eg hadde maila han:

> Or, actually: "THE FIRST PERSON TO READ THIS AND WRITE TO
    > DONROSA@IGLOU.COM
    > GETS A ROSA DRALING!" (since you forgot to dot the last W... Guess you've
    > heard that a thousand times already, eh?)

No! That's the first I've heard. And you're right!!!!! @#$%^&*!!!!!!! You
    would not believe how many times I checked and double-checked that
    code!!!!!!!!!

Korpå eg svarte: "I know this is a long shot, but... Does that mean I was the first person to read it after all? :-)" (det var eg ikkje.)

Eg synest det er synd at ein slik konkurranse har ein vinnar seks dagar før bladet kjem ut, men...

• edited November -1

Det som plager meg er at da jeg så arket på baksiden av forrige ukes DD&Co, tenkte jeg at her kunne Don Rosa ha gjemt en beskjed (eller D.U.C.K.), men var ikke kar om å knekke koden. Krøllalfaen så jeg på som en artig detalj, så jeg gikk ikke ut ifra at det kunne være en e-postadresse.

Så gratulerer til deg, Einar, som knekte koden og får en tegning av Don Rosa...

• edited November -1

For å gå over til å snakke om historia: Eg synest at det var mykje i historia som skuffa meg. Ikkje fordi historia ikkje var bra, men...

Vel, for det første: Her får vi vite at Skrue var ein dårleg son. Det opplevde eg aldri at han var. Han blei eit ganske dårleg menneske etterkvart, ja - noko som eksploderte i Afrika - men det var jo mange år etter at Fergus døydde. Skrue haldt familien i live ved å reise verda rundt og tjene pengar til dei. Nok til å ikkje berre overleve, men i tillegg å behalde familiegodset. Han haldt brevkontakt med dei heile tida - dei sendte brev tilbake og når han var lenge nok på ein stad, det har vi då sett fleire gonger (Skrues liv del 4, Skrues liv del 8). Då han blei rik, tenkte han straks på å slå seg ned heime hos familien igjen. Då han innsåg at han ikkje lenger passa inn på det skotske høglandet, tilbaud han seg å ta med heile familien til Amerika. Fergus blei igjen av eigen fri vilje - og Skrue hadde nok besøkt han om det ikkje var for at Fergus døydde kort tid etter (noko Scotty McTerrier sjølvsagt sendte melding om ganske straks). Rettnok kjem desse utsagna frå ei bitter syster, men...

For det andre: Bust De Hode. I Barks-klassikeren der han oppstod, var det klart og tydeleg at han eigentleg var snill. Don Rosa har gjort han til eit medlem av ei kriminell kult. Sjølv om det er godt å sjå at han ofte seier "dette burde vi ikkje gjere, la oss avbryte", likar eg ikkje at ein Barks-figur som viste seg å vere snill blir "misbrukt" på den måten.

Det var mine umiddelbare reaksjonar til denne historia. Sjølvsagt skal eg ikkje nekte for at mykje av historia verkar ganske bra, men...

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

For det andre: Bust De Hode. I Barks-klassikeren der han oppstod, var det klart og tydeleg at han eigentleg var snill. Don Rosa har gjort han til eit medlem av ei kriminell kult. Sjølv om det er godt å sjå at han ofte seier "dette burde vi ikkje gjere, la oss avbryte", likar eg ikkje at ein Barks-figur som viste seg å vere snill blir "misbrukt" på den måten.

Når du får lest del 2 vil du nok se litt annerledes på Bust De Hodes rolle i denne historien.

Sigvald

• edited November -1

Som jeg sa i en annen tråd:

Det er bedre å diskutere en historie alle har lest ferdig enn en halvlest historie. For selv om vi får vite en del ting underveis i historien, kan historien plutselig ta en overraskende vending og slutte annerledes enn vi forventer.

• edited November -1

Sigvald:
    "Når du får lest del 2 vil du nok se litt annerledes på Bust De Hodes rolle i denne historien."

Ja, kanskje. Eg kommenterar del 1 - og forsåvidt og "Korsfarerkongenes krone". At denne koselege karen skal ha blitt hardbarka kriminell, mislikar eg.

Ein annan ting eg mislikar med historia: Då Don Rosa ikkje fekk lov til å bruke Lillegull i historia, bestemte han seg for å slå sammen Penny og Lillegull. Penny er difor like bitter og gretten som Lillegull skulle ha vore. Det synest eg ikkje passar til Penny i det heile tatt.

• ACAC
    edited November -1

Hej
    Olaf og Sigvald taler om: Bust De Hode.
    HVEM er det? Har vedkommende et engelsk navn - udseende? e.l. ?
    Taksom for svar

• edited November -1

Hei, AC.

Bust De Hode er Monsieur Mattressface (om eg hugsar rett). Den kortvokste skjeggete mannen frå "The philosopher's stone".

• edited November -1

"Rettnok kjem desse utsagna frå ei bitter syster, men..."

Riktig. Når man er bitter sier man ofte ting man ikke mener. Jeg synes ikke det er noe som motstrider Skrues Liv i denne serien. Håper tredje del ender med en lykkelig gjenforening, og ikke med den stillheten og de ubesvarte spørsmålene som Skrues møter med Gyldne Gulda altid fører med seg.

• edited November -1

Tempelridderordenen var ingen kriminell kult. Men de hadde maktsyke medlemmer.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:
    "Ein annan ting eg mislikar med historia: Då Don Rosa ikkje fekk lov til å bruke Lillegull i historia, bestemte han seg for å slå sammen Penny og Lillegull. Penny er difor like bitter og gretten som Lillegull skulle ha vore. Det synest eg ikkje passar til Penny i det heile tatt."

Det er oftere at snille og forsakte personer blir bitre enn de hissige. Følgelig er det svært sannsynlig at Penny faktisk har blitt så bitter uten å ha blitt blandet sammen med Lillegull.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:
    "Ein annan ting eg mislikar med historia: Då Don Rosa ikkje fekk lov til å bruke Lillegull i historia, bestemte han seg for å slå sammen Penny og Lillegull. Penny er difor like bitter og gretten som Lillegull skulle ha vore. Det synest eg ikkje passar til Penny i det heile tatt."

Det er oftere at snille og forsakte personer blir bitre enn de hissige. Følgelig er det svært sannsynlig at Penny faktisk har blitt så bitter uten å ha blitt blandet sammen med Lillegull.

• edited November -1

Lillegull skreiv:
    "Det er oftere at snille og forsakte personer blir bitre enn de hissige. Følgelig er det svært sannsynlig at Penny faktisk har blitt så bitter uten å ha blitt blandet sammen med Lillegull."

Ja, men Don Rosa har sjølv uttalt at han hadde tenkt å bruke både Penny og Lillegull i denne historia, der Penny skulle vere den med gamle minner og Lillegull den bitre kranglefanten. Så fekk han ikkje lov til å bruke Lillegull, og då måtte han gi Penny alle eigenskapane til Lillegull.

• ACAC
    edited November -1

Tak for svaret ang. Bust De Hode, Olaf. Tillad mig at minde os dansker om at navnet er Karsten Karsemark i Rosa-versionen (tror ikke han egentlig havde et navn i Barks-klassikeren). Karsemark er et ret genialt navn, efter mi' mening.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:
    "For det andre: Bust De Hode. I Barks-klassikeren der han oppstod, var det klart og tydeleg at han eigentleg var snill. Don Rosa har gjort han til eit medlem av ei kriminell kult. Sjølv om det er godt å sjå at han ofte seier "dette burde vi ikkje gjere, la oss avbryte", likar eg ikkje at ein Barks-figur som viste seg å vere snill blir "misbrukt" på den måten."

Bust De Hode er jo snill han, han er bare alt for redd for Monsieur Molay til å motsi ham. Og, som Sleipe Simon sier, det er ikke en kriminell kult, de har bare et overhode som er litt maktsyk.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?