Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Donald Duck & Co 2022

Sitat RangerHelge fra annen tråd:
RangerHelge
September 13
Burde ha opprettet ny tråd for 2022, men har dessverre ikke tid.

De siste ukene har ukens leke vært limt på forsiden av bladet. I tillegg til at man må være forsiktig når man fjerner leken, er min erfaring at bladet er blitt mer krøllete under postgangen med denne praksisen. Vært mer rifter på forsiden av bladet også i det siste.

Vi har en åtteåring hjemme som synes noen av lekene som følger med bladet er OK. Men spørs om vi må gå over til abonnement uten leke hvis bladene fortsetter bli skadet.

Siden RangerHelge ikke har tid, oppretter jeg like godt en tråd for ham. :) Det er jo synd om vi ikke får en tråd for bladet i 2022 også.

Comments

• Vil noen av dere som leser bladet (relativt) fast gi en oppsummering av høydepunktene så langt i år, og hva vi andre har gått glipp av?
  • Er det en Midthun-historie i det siste DD? Nr. 43, Hahahalloween!
  • Nei, ingen Midthun i nr. 43. Nr. 41 hadde lang historie med manus av Midthun og Nærum. Tegninger av Giorgio Cavazzano.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?