Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald Duck & Co 2020

2»

Comments

• For oss som ikke har kjøpt bladet på en stund: Er det fortsatt oppskriften med en tisider, etterfulgt av noen kortere historier og gjerne nok en tisider, ofte en "klassiker til glede for nye lesere", som gjelder?
  • Jo, bladet settes vanligvis sammen slik du beskriver.
  • Juleheftene skal visstnok være i salg nå. Her i Bergen finner jeg de ingen steder. Noen andre som har hatt hellet med seg, enten her eller andre steder?
  • Her i Halden har de vært i salg siden ihvertfall Torsdag.
  • Har du vært innom noen vanlige bokhandler i Bergen, SvK? Julehefter i bokhandel begynner å bli mer og mer populært.
    "Hvorfor er de så slemme mot meg som bare prøver å hjelpe dem?" -Skipper Slask
    "Vel, legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!" -Donald
  • Nei, har ikke det. Utelukkende ulike Narvesen og dagligvarebutikker. Takk for tipset, sjekker det ut.
  • Må vel innom en bokhandel her på østlandet også. Har ikke funnet noen julehefter i dagligvarebutikkene enda. Hvor jeg kun er innom når det er nødvendig. Heldigvis er jeg ikke alene om å være maskert lenger.
  • Ukens nummer (uke 51) inkluderer et ekstrahefte med "julelesning". Vet noen hva dette heftet inneholder?
  • Takk. :) Det var ikke indeksert ennå i går.
  • Jøss, første gang "Jul på månen" blir utgitt her i landet. Ser den opprinnelige nordiske utgivelsen er fra 1962-juleheftet, 6 år før vi begynte få dem på norsk. Pent av dem.
  • Flere som i dag har mottatt både nr 53 for 2020 og 1/21?
  • Her kom kun nr.1/2021 i posten i dag, men har ikke sett noe til 53/2020 enda.
  • Egmont har sendt ut varsel om at Donald Duck og Donald Duck Junior med utgivelsesdato kommer senere enn vanlig på grunn av transport forsinkelse. Med post kun annenhver dag kan det fort bli mandag før ukens blader kommer.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?