Jeg er nå kommet i en situasjon der jeg fremover, av plasshensyn, blir nødt til å være mye mer bevisst på hva jeg samler på av tegneserier, o.l. I den forbindelse har jeg bl.a. sluttet å kjøpe "Donald Spesial" - bladet som leveres i folieposer sammen med et antall fordyrende leker - på fast basis. Dermed er jeg avhengig at noen i INDUCKS eller Mine Tegneserier indekserer bladet slik at jeg ut fra innholdet kan vurdere om jeg likevel skal kjøpe det nummeret som til en hver tid er til salgs. Dessverre har ingen så langt tatt seg bryet med å indeksere det nyeste nummeret som nå har vært til salgs i flere uker. Jeg håper med dette at noen herved kan ta dette ansvaret - slik jeg selv står på for å holde Outducks oppdatert hva angår de bokseriene jeg selv samler på (jeg prøver i hvert fall, men har hektiske dager nå slik at ting ikke nødvendigvis går like kjapt som før).
Comments
https://coa.inducks.org/issue.php?c=no/DD2015-46
Jeg pleier kjøpe disse, men det er faktisk ett av de få Disney-bladene jeg ikke samler på. Min datter på tre år liker når jeg leser fra disse bladene, og jeg lar henne bla litt i dem selv. Litt dumt da hun kom til å løsne omslaget på Hekla Heks bladet. Men jeg har jo historien i en del andre utgaver. Synes Donald Spesial er priset i overkant høyt.