Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Donald Spesial

edited May 2017 in Donaldisme
Jeg er nå kommet i en situasjon der jeg fremover, av plasshensyn, blir nødt til å være mye mer bevisst på hva jeg samler på av tegneserier, o.l. I den forbindelse har jeg bl.a. sluttet å kjøpe "Donald Spesial" - bladet som leveres i folieposer sammen med et antall fordyrende leker - på fast basis. Dermed er jeg avhengig at noen i INDUCKS eller Mine Tegneserier indekserer bladet slik at jeg ut fra innholdet kan vurdere om jeg likevel skal kjøpe det nummeret som til en hver tid er til salgs. Dessverre har ingen så langt tatt seg bryet med å indeksere det nyeste nummeret som nå har vært til salgs i flere uker. Jeg håper med dette at noen herved kan ta dette ansvaret - slik jeg selv står på for å holde Outducks oppdatert hva angår de bokseriene jeg selv samler på (jeg prøver i hvert fall, men har hektiske dager nå slik at ting ikke nødvendigvis går like kjapt som før).

Comments

• Man skal vel være ganske hardcore samler for å betale over en hundrelapp for 32 sider med repriser og litt plastavfall. Enten det, eller unger.
  • Jeg registrerer at bladet nå er registrert både i INDUCKS og Mine Tegneserier. Stor takk til indeksøren TKv (Tommy Kvarsvik?) for innsatsen med å registrere bladet i INDUCKS!
  • Når man først er inne på Inducks, hvordan får man registrert en historie så man kan gå inn på den? sånn at den får sin egen side. Tenker på denne lille ensideren som ikke har blitt ordentlig registrert siden 2015.

https://coa.inducks.org/issue.php?c=no/DD2015-46
  • Så ett nytt Donald spesial i butikken i går, men vet ikke hvilke historier det inneholder. Tror tittel var Sommer i Andeby.

Jeg pleier kjøpe disse, men det er faktisk ett av de få Disney-bladene jeg ikke samler på. Min datter på tre år liker når jeg leser fra disse bladene, og jeg lar henne bla litt i dem selv. Litt dumt da hun kom til å løsne omslaget på Hekla Heks bladet. Men jeg har jo historien i en del andre utgaver. Synes Donald Spesial er priset i overkant høyt.
  • SvKSvK
    edited June 2017
    Når det prises såpass høyt, burde det i hvert fall være et minimumskrav at det ikke er masse emballasje rundt bladet slik at en ikke engang kan se hvilke historier en betaler dyre penger for.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?