Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.
Carl Barks puslespill. Oljemaleri.
Hei
I skrivende stund ligger det ute et Carl Barks puslespill på ebay til den nette sum av 200$.
ebay.com/itm/262797150700?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITJeg lurer på om noen vet noe om dette puslespillet. Jeg har aldri sett det før. Det eneste jeg vet er at det er utgitt i Japan. Det fins også ett til, som jeg fant ved et google søk.

Hva kan verdien på disse være? Er de sjeldne? Noen som vet noe?
Comments
"Carl Barks Jigsaw Puzzle Group (Jigsaw Gallery, 1998) Condition: Average NM. Two Japanese-produced, top-quality puzzles featuring Disney art by Carl Barks. Includes "Rich Finds at Inventory Time" and "Surprise Party at Memory Pond", each featuring Donald Duck, Uncle Scrooge, Huey Louie and Dewey, and others. Each 1,000 piece puzzle is shrink-wrapped in never-opened, 14" x 10" x 2" boxes. From the Collectors Bookstore Archives."