Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Scarpa, Midthun og Vicar-5 Hall of Fame til salgs!

edited April 2013 in Bruktbørsen
Jeg har pr.idag følgende 5 Hall of Fame (Forlag: Egmont Serieforlaget) til salgs for 200,- pr.stk, 10% rabatt ved kjøp av alle 5. Frakt kommer i tillegg. Bøkene er som nye. Henvendelser på SMS til 95067890.

#1 Hall of Fame- De Store Serieskaperne - Romano Scarpa, første bind
Denne utgaven har tre tidlige historier med Scarpas egne manus; hans første pocketbokhistorie i Norge(Legenden om den flygende skotte) og to egne favoritter ikke tidligere utgitt i Norge: Linsene fra Babylon og Chiricahua-kjedet. Utgivelsesår: 2004, 200s. ISBN nr.: 8242923302

#2 Hall of Fame- De Store Serieskaperne - Romano Scarpa, andre bind
Denne utgaven har med Donald Duck - FBI-agenten, Onkel Skrue og mannen fra Hula-Hula, Mikke Mus og Spøkelseskladdens skjulte plan og Desperate desperados. Utgivelsesår: 2007, 191s. ISBN nr.: 8242928541

Dessuten:

#3 Hall of Fame - De Store Serieskaperne Arild Midthun første bind.

#4 Hall of Fame- De Store Serieskaperne Vicar, første bind.

#5 Hall of Fame- De Store Serieskaperne Vicar, andre bind.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?