Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Donald-NM 2012

1151617181921»

Comments

• edited November -1

Det har vært spennende å følge NM, også for meg som ikke deltok denne gangen. Er imponert over den kunnskapen som enkelte her besitter, samt det arbeidet arrangørene har lagt ned i dette prosjektet. Selv er jeg stolt over at jeg (om ikke annet) gjenkjente streken til Tello. Men jeg hadde nok kommet til kort i sluttfasen av dette mesterskapet:)

Stor gratulasjon til vinnerne også herfra.

• edited November -1

Alle bileta som var brukt i biletoppgåvene er no fjerna frå Andeby Online i samsvar med avtalen vi hadde med Disney. Bortsett frå det eine biletet som ikkje inneheld Disney-figurar eller utsnitt frå Disney-historier, så klart.

• edited November -1

Hall of Fame-bøkene er omsider klare til å sendes ut, og premiene går i posten imorgen.

• edited November -1

Førstepremiene hadde jeg forøvrig gleden av å overrekke personlig da jeg var i Trondheim i helga.

Ikke verst å se to Donald-NM-pokaler i samme stue :)
    Takk for servering, forresten!

• edited March 2013

Gleder meg til Hall of Fame boken kommer :-D

• Beklager at jeg bumper denne tråden. Det ser ut som at NM-sidene forsvant da websidene ble lagt om (og Wayback Machine har ingen kopi). Vil sidene fra siste NM (og tidligere NM) noen gang bli lagt ut igjen? Det dreier seg jo om noe så stort og flott som et norgesmesterskap, og det hadde vært kjekt å la spørsmål, svar og resultater være tilgjengelige i ettertid.
  • Når begyner neste NM
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?