Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

På jakt etter historie

edited June 2012 in Donaldisme

Leter etter en historie som så vidt jeg husker ble utgitt mellom 2003 og 2008. Historien handler om en oppfinnelse som sannsynligvis er utviklet av Petter Smart, og som gjør at alle kan skrive sine egne bøker på rekordtid, siden deres tanker blir omgjort til tekst automatisk.

Håper noen kjenner det igjen og kan hjelpe meg!

Comments

• edited November -1

Husker den, det var da Donald skrev ( tenkte ut) masse bøker, men husker ikke helt hvem som tegnet og årstall, men tror at det var en Kari Korhonen eller Vicar historie. skal undersøke.

• edited November -1

"Forfatterspire" i DD&Co 15/2005. D 2003-276, Michael T. Gilbert og Vicar.

Blei overraska over akkurat det, var bombesikker på at historia var langt nyare, men openbart ikkje.

• edited November -1

Takk!

Dette er en historie som har blitt enda mer aktuell de siste årene, da det stadig blir lettere for hvermansen å produsere diverse medieprodukter, kun ved hjelp av forskjellige dataprogrammer. Kanskje når virkeligheten det samme punktet som i denne historien; at de fleste foretrekker å produsere egne medieprodukter istedet for å oppleve andres produksjoner.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?