Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hjelp til å finne historie

edited May 2012 in Donaldisme

Jeg leter etter en Onkel Skrue-historie jeg leste for lenge siden, sannsynligvis utgitt mellom 1998 og 2002. Historien handler om Skrue som drar på utflukt i pengebingen. Premisset er at bingen er så stor at han kommer til steder han ikke hadde besøkt på lenge, og etter hvert også uutforskede områder med penger.

Det er mulig det er Vicar som har tegnet historien, men dette er jeg ikke sikker på. Håper noen husker historien og kan hjelpe meg.

Comments

• edited November -1

Kan det være Marco Rotas "Et hav av penger"? Den passer i alle fall delvis til beskrivelsen din - utgitt første gang i DD&Co 27/1999, pengebingen er gigantisk og Skrue er på seiltur rundt i "fjerne strøk" der ...

• edited November -1

Hmm. Har ikke bladet, så får ikke sjekket det. Jeg trodde det skulle være en langt kortere historie, noe rundt 10 sider, men godt mulig jeg tar feil. Takk uansett.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?