Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Disneyland

edited May 2011 in Donaldisme

Befinner meg for tiden i Anaheim California, og hadde tenkt meg en tur innom Disneyland i morgen. Regner med at en del her har vært der tidligere, så noen tips om hva som bør sjekkes ut?

Comments

• edited November -1

Alt, egentlig :) . Det beste med Disneyland er den gode stemningen over alt, og atmosfæren de har klart å lage. Start gjerne dagen med å ta toget en runde rundt parken, så får du litt oversikt. Av personlige favoritter kan jeg nevne Space Mountain, Indiana Jones, Haunted House og Splash Mountain. I Fantasyland er det en del attraksjoner som ikke er spesielt actionfylte, men likevel koselige. Selv likte jeg særlig godt Peter Pan. Også må du få med deg paraden på kvelden, og fyrverkeriet.

• edited November -1

Hvordan var Disneyland? Fikk du en bra dag?

• edited November -1

Jeg fikk to flotte dager, ja. Har hatt litt internetttrøbbel på reisen, men skal komme med litt mer utfyllende rapport senere. Ikke fått fremkalt bildene jeg tok, heller.

• edited November -1

Da har jeg fått lastet opp bildene jeg tok, ihvertfall. Ikke all verdens kvalitet, desverre.

• edited November -1

Adamant skreiv:

Da har jeg fått lastet opp bildene jeg tok, ihvertfall. Ikke all verdens kvalitet, desverre.

Slike snapshots vil aldri fullt ut yte opplevelsen rettferdighet. Håper uansett du hadde et fint opphold. Det ser sånn ut.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?