Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Walt Disney's Mickey Mouse - Race to Death Valley

1234579

Comments

• edited November -1

Fascinerende hvor interesserte alle er i å diskutere trivialiteter som porto- og tollpriser fremfor viktige temaer som trådens tittel. Menmen, smak og behag. :P

• edited November -1

Det handler jo om hvor man kan få kjøpt bøkene billigst :)
    Det er jo innenfor trådens tittel.
    De fleste ønsker jo å betale minst mulig, Men de som har et ubegrenset budsjett bryr seg selvfølgelig ikke om slike trivialiteter ;)

Men Sigvalds avgifts- og karanteneforslag er selvfølgelig utenfor.

• edited November -1

Vel, joda, det er jo innenfor trådens tematikk. Men poenget mitt var vel at samtidig - teknisk sett - er nesten ingenting av det som diskuteres her lenger "innenfor trådens tittel", ettersom tråden heter "Walt Disney's Mickey Mouse - Race to Death Valley", og det som diskuteres nå hovedsakelig dreier seg om senere volum i serien. Derav forslaget mitt om tittelskifte.

Ellers er det jo å ta litt i og kalle porto- og tollavgifter "trivialiteter", jeg skal innrømme det. ;) Men for meg føles disse bøkene billige uansett. Gå til Adlibris, for eksempel, så kan de bestilles uten ekstra porto- og tollavgifter til bare 254 kr. Det finnes sikkert billigere alternativer andre steder, men jeg synes likevel to og en halv hundrelapp er fantastisk pris for to sånne praktbøker.

• edited November -1

Mottok boksen med bok 3 og 4 i helga. Vanligvis når jeg handler på Amazon (både UK og US) sendes bøkene fra et lager i Tyskland, men denne gangen ble pakken sendt fra USA.

Har ikke rukket å lese så mye enda, men nok en gang er bøkene fulle av ekstramateriale og rarieteter.

For de som er opptatt av prisen: Jeg forhåndsbestillte fra Amazon (US) og betalte $27.16 + $7.98 i porto. Totalt $35.15, og ble trukket 207,35 NOK fra bankkontoen. Om prisen hadde vært det dobbelte hadde jeg kjøpt boksen likevel, dette er mye bra lesestoff for pengene!

• edited November -1

Boksen kom til Outland i Stavanger i dag. Nå er den endelig på plass også i min samling :-)

• Noen som vet når Walt Disney's Mickey Mouse Color Sundays Vol. 1 evt. har blitt omtalt her i forumet? Eller har de som har visst om dette ikke vært flinke nok til å gjøre utgivelsen alment kjent her i forumet?
  • edited March 2013
    Jada. I denne tråden, side 5. Omtalt av AndersHu ;)
  • Vol.1 var omtalt i denne tråden i oktober.
  • OK, jeg ser nå at omtalen av den boken druknet i debatten rundt samleboks 2 med bind #3-4 i den ordinære serien. Jeg skal selvsagtbestille søndagsstripeboksen fra Outland.
  • Druknet?
    Tre innlegg på rad som omhandlet boken ...
  • AndersHu: Hva mener du med "hvis du har ventet med bok 1"? Bok 1 i søndagsstripeserien kommer ikke ut før i sommer. ;) Så foreløpig er det vel ikke noe å vente med...
  • Jeg har fått flere mail fra amazon.com at utgivelsen med Mickey Mouse søndagssider er forsinket. I den siste er estimert leveringsdato siste halvdel av august. Har noen andre fått varsel om forsinkelser?
  • Jeg har også fått denne varselen.
  • Fantastisk cover på vol. 5! Og fullstendig enig i redaktørenes valg av tittelhistorie. :)
  • Litt spesielt er det at coverillustrasjonen ikke er tegnet av Gottfredson. Men selv synes jeg ikke det gjør noe.
  • 21 siders utdrag fra Color Sundays bok 2 er lagt ut på hjemmesidene til Fantagraphics. Gler meg til boksen med søndagssider dumper ned i postkassa :)
  • edited October 2013
    Boksen med de to søndagsstripene er nå å få tak i hos Adlibris.
    www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=1606996878

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?