Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.
Walt Disney's Mickey Mouse - Race to Death Valley
Comments
Fascinerende hvor interesserte alle er i å diskutere trivialiteter som porto- og tollpriser fremfor viktige temaer som trådens tittel. Menmen, smak og behag. :P
Det handler jo om hvor man kan få kjøpt bøkene billigst :)
Det er jo innenfor trådens tittel.
De fleste ønsker jo å betale minst mulig, Men de som har et ubegrenset budsjett bryr seg selvfølgelig ikke om slike trivialiteter ;)
Men Sigvalds avgifts- og karanteneforslag er selvfølgelig utenfor.
Vel, joda, det er jo innenfor trådens tematikk. Men poenget mitt var vel at samtidig - teknisk sett - er nesten ingenting av det som diskuteres her lenger "innenfor trådens tittel", ettersom tråden heter "Walt Disney's Mickey Mouse - Race to Death Valley", og det som diskuteres nå hovedsakelig dreier seg om senere volum i serien. Derav forslaget mitt om tittelskifte.
Ellers er det jo å ta litt i og kalle porto- og tollavgifter "trivialiteter", jeg skal innrømme det. ;) Men for meg føles disse bøkene billige uansett. Gå til Adlibris, for eksempel, så kan de bestilles uten ekstra porto- og tollavgifter til bare 254 kr. Det finnes sikkert billigere alternativer andre steder, men jeg synes likevel to og en halv hundrelapp er fantastisk pris for to sånne praktbøker.
Mottok boksen med bok 3 og 4 i helga. Vanligvis når jeg handler på Amazon (både UK og US) sendes bøkene fra et lager i Tyskland, men denne gangen ble pakken sendt fra USA.
Har ikke rukket å lese så mye enda, men nok en gang er bøkene fulle av ekstramateriale og rarieteter.
For de som er opptatt av prisen: Jeg forhåndsbestillte fra Amazon (US) og betalte $27.16 + $7.98 i porto. Totalt $35.15, og ble trukket 207,35 NOK fra bankkontoen. Om prisen hadde vært det dobbelte hadde jeg kjøpt boksen likevel, dette er mye bra lesestoff for pengene!
Boksen kom til Outland i Stavanger i dag. Nå er den endelig på plass også i min samling :-)
Walt Disney's Mickey Mouse Color Sundays Vol. 2: Robin Hood Rides Again
Og hvis du har ventet med bok 1:
Walt Disney's Mickey Mouse Color Sundays Gift Box Set
Tre innlegg på rad som omhandlet boken ...
AndersHu skreiv:
Smakebiter fra boka:
http://www.fantagraphics.com/index.php?option=com_myblog&show=Excerpt-Walt-Disney-s-Mickey-Mouse-Color-Sundays-Vol.-1-Call-of-the-Wild-by-Floyd-Gottfredson.html&Itemid=113
www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=1606996878