Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Walt Disney's Mickey Mouse - Race to Death Valley

1356789

Comments

• edited November -1

Denne videoen viser boka in action.

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Original svart-kvitt, ser det ut som.

Det virker som en smart løsning - så unngår man enhver redaksjonell inngripen i seriene. ;-)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Original svart-kvitt, ser det ut som.

Det virker som en smart løsning - så unngår man enhver redaksjonell inngripen i seriene. ;-)

Enig her. Og seriene ble jo opprinnelig publisert i svart-hvitt, så dette gjør det hundre ganger mer autentisk. :)

• edited November -1

Michael Barrier har en interessant anmeldelse på sin nettside + kommentarer til Geoff Blums artikler i Carl Barks Samlede Verk :

http://www.michaelbarrier.com/Commentary/Disney%20Reprints/DisneyReprints.html

• edited November -1

Et par pdf-brosjyrer:
    En
    To

• edited November -1

Noen som vet hvor mange bind det blir, hvis Fantagraphics får utgitt alt av Floyd Gottfredson?

• edited November -1

Hermano skreiv:

Hvis Fantagraphics får utgitt alt av Floyd Gottfredson, i denne serien, hvor mange bind blir det da utgitt? Noen?

Det blir nok i så fall utgitt noen bind, ja.

• edited November -1

Smaksprøve og video av bind 2 er lagt ut hos Fantagraphics nå. Ser ut som det blir endel ekstramateriale i denne boka også.

P.S. For Gottfredson fans, så inneholder den nye temapocketen De sju spøkelsene. Men det er ikke så lenge siden denne historia ble trykt i Hall of Fame.

• edited November -1

Frank Aa skreiv:

P.S. For Gottfredson fans, så inneholder den nye temapocketen De sju spøkelsene. Men det er ikke så lenge siden denne historia ble trykt i Hall of Fame.

Takk for tipset!

• edited November -1

Samleutgaven med bind 1 og 2 ble i dag klar for salg fra capris.no.link For dere som kjøper separat er ikke bind 2 sendeklar ennå, men jeg regner med det vil skje i løpet av kort tid.

• edited November -1

Så har jeg fått kontrabeskjed fra Capris: Boksen er midlertidig utsolgt! Det betyr enten at (det lille) partiet de tok inn, er utsolgt allerede (og i løpet av en dag, siden jeg var rask med bestillingen), eller så har de ikke fått inn bøkene i det hele tatt. Er det noen som har fått tak i boksen eller bok nummer 2?

• edited November -1

Jeg forhåndsbestillte boksen fra Amazon og den ble sendt den 18.okt. (ikke fått den enda). Så det er godt mulig Capris ikke har fått inn sitt parti enda.

Forresten en ganske hyggelig pris hvis man sammenligner med hva tegneserier i hardcover vanligvis koster her i landet. F.eks. er 1 stk. Hall of Fame ca. 100kr dyrere enn boksen med de to første Gottfredson-bøkene.

• edited November -1

Capris virrer fram og tilbake, men nå har de på nytt gitt klarsignal for utsendelse av boksen. Bind 2 er også klar separat.

• edited November -1

Jeg fikk bind 2 fra Amazon i dag. Boken inneholder bl.a. den sjeldne Mickey Mouse Sail for Treasure Island hvor Mikke blir fanget av sultne kannibaler. I tillegg er det flere artikler av store skribenter som David Gerstein, Malcolm Willits og Thomas Andrae. Anbefales!!!

• edited November -1

bingo skreiv:

...store skribenter som David Gerstein...

The loud sizzling sound you hear will be me melting at that warm compliment!
    Glad you're excited about Vol 2—so am I!

• edited November -1

bingo skreiv:

Jeg fikk bind 2 fra Amazon i dag. Boken inneholder bl.a. den sjeldne Mickey Mouse Sail for Treasure Island hvor Mikke blir fanget av sultne kannibaler. I tillegg er det flere artikler av store skribenter som David Gerstein, Malcolm Willits og Thomas Andrae. Anbefales!!!

Helt enig!

• edited November -1

Jeg har også fått volum 1 og 2 i samleboks fra Amazon, 201 kr. inkl. porto og uten noen norske avgifter! Er det noen som vet hvor mange bind man har planlagt? Jeg har et tilsvarende innbundet sett som Horst Schröder utga for mange år siden, og lurer på om jeg skal selge det. Der er alle sidene tom 1956 mener jeg å huske

• edited November -1

Erikh skreiv:

Jeg har også fått volum 1 og 2 i samleboks fra Amazon, 201 kr. inkl. porto og uten noen norske avgifter! Er det noen som vet hvor mange bind man har planlagt? Jeg har et tilsvarende innbundet sett som Horst Schröder utga for mange år siden, og lurer på om jeg skal selge det. Der er alle sidene tom 1956 mener jeg å huske

Hva? Finnes det en tilsvarende bokserie som samler Floyd Gottfredsons Mikke Mus-serier?? Og utgitt av Horst Schröder? Hvilke(t) språk kom denne bokserien ut på?

• edited November -1

Originalsproget. Se mere på ComicWiki og INDUCKS.

• edited November -1

Erikh skreiv:

tilsvarende innbundet sett som Horst Schröder utga for mange år siden

Og der ble navnet på utgiveren offentlig etter alle disse årene i "anonymitet"...

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?