Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

The Disney Store

edited November 2010 in Donaldisme

Var i Napoli i høstferien og kom over butikken "The Disney Store". Butikken inneholdt alt tenkelig av Disney-effekter, fra de grunnleggende figurene som Mikke og Donald, til dagens Disney-produksjoner. Jeg visste engang at Disney hadde slike butikker. Noen som har vært i denne butikken, eller vet om det fins mange slike butikker? Jeg formoder at det fins i USA også.

Comments

• edited November -1

Jeg har vært i en slik forretning i London. Det var mest klær de solgte, men de hadde også noen flotte figurer i porselen. Deriblant av Mikke Mus.

• edited November -1

Jeg har også vært i butikken i Oxford Street, London. Greit utvalg der.
    I Europa finnes det butikker i England, Frankrike, Italia, Spania og Portugal.
    (I tillegg til Asia og Nord-Amerika.)
    Litt merkelig at det ikke finnes i Norge. Skulle tro at det var marked for det. Nordmenn er jo ganske kjøpesterke.

For noen år siden så fantes det en butikk som het Cartoon Company i "Oslo-området". De hadde diverse Disney-produkter (i tillegg til Warner Bros o.a.). Den flyttet litt rundt, men jeg tror ikke den finnes lenger.

For nordmenn er vel nærmeste mulighet internett med Disneystore.co.uk.

• edited November -1

Jeg var i en i Roma for et par år siden. Morsom veggpryd, med Disneyfigurene malt som en del av antikkens grekere.

• edited November -1

Glomgold skreiv:

Jeg har også vært i butikken i Oxford Street, London. Greit utvalg der.
    I Europa finnes det butikker i England, Frankrike, Italia, Spania og Portugal

Jeg har også sett i Edinburgh. Men kanskje Skottland gikk under England i oversikten din? :)

• edited November -1

Jeg var i en Disney Store i Paris på begynnelsen av 90-tallet. Ellers er det en "Magic store" ved Sørlandssenteret ikke så langt fra Dyreparken i Kristiansand. Selger mest Disney-realterte ting for barn, men har noen trefigurer.

• edited November -1

Tommy skreiv:

Jeg har også sett i Edinburgh. Men kanskje Skottland gikk under England i oversikten din? :)

Ja, huff...Håper ingen skotter leser dette :)
    Jeg burde ha skrevet Storbritannia.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?