Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Plakat av Familieportrett/Stamtre

edited August 2010 in Donaldisme

Jeg er på jakt etter en plakat med Barks' Familieportrett på den ene siden og Don Rosas Stamtre på den andre. Plakaten er i full størrelse (44 x 66 cm.)

Er ikke sikker på hvor denne var vedlegg eller om det en hurtigsvarspremie. COA fører meg til DD&Co nr. 44/1995, var det her denne ble utgitt?

Comments

• edited November -1

Hei
    Jeg har stamtreet men mangler noen av bildene/hodene som en kan klistre på stamtreet, så om noen har de og ønsker og selge de, så hadde det vært flott, mangler 12 stykker, det kom 6 stykker hver uke, så mangler 2 ark med bilder

• edited November -1

hjellestad skreiv:

Hei
    Jeg har stamtreet men mangler noen av bildene/hodene som en kan klistre på stamtreet, så om noen har dem og ønsker og selge dem, så hadde det vært flott, mangler 12 stykker, det kom 6 stykker hver uke, så mangler 2 ark med bilder

Dere blander utgavene her. Du taler om den første utgaven som utkom i DD&Co 27/1993. Klistremerkene kom i numrene 27-34/1993. Stamtreet kom også som plakat i DD&Co 23/2006.

• edited November -1

Christer skreiv:

COA fører meg til DD&Co nr. 44/1995, var det her denne ble utgitt?

Ja. Plakaten du snakker om var vedlegg med nevnte nummer. Har den selv, men er dessverre ikke interessert i å kvitte meg med den.

• edited November -1

Stamtreet ligger nå i en oppgradert versjon på Donald.no, men noen av "oppgraderingene" er da feil?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?