Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Nytt design i DD & Co

edited June 2009 in Donaldisme

Jeg mottok det nyestge DD & Co i går (og det første DD Ekstra), og oppdaget at det var mye forandringer inni bladet. Innholdsfortegnelsen var endra, hodepinen var kortet ned til bare en side, og uten premier. Latterkrampen het bare Latter, og reklamen for neste ukes blad var kortet ned til en halve side. Med mer. Jeg syns forandringene var gode.

Ellers var nummeret kanonbra. Marco Rota, Paul Murry og Carl Barks - hva mer kan en vel ønske seg i ett og samme blad?

Comments

• edited November -1

Eneste minuset er at antall sider har gått ned. Jeg talte over antall historiesider, og de var også gått ned. Så det er ikke bare dillet som har blitt fjernet.

Men jeg liker utviklingen av bladet. Går mot riktig retning.

• edited November -1

Det går vel opp i opp med det nye abbonomentet Donald Duck Ekstra.

• edited November -1

Etter å ha lest blad nr 26 og 27, så kan jeg si at det nye designet minner meg ganske mye om DD&CO fra tidlig nittitall.

• edited November -1

Det har i vært fall ført til at det er tettere mellom historiene. Mindre av ekstrainnholdet, (hodepine osv.)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?