Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Ny kjempepocket - "1001 Jobber"

2»

Comments

• LSLS
    edited November -1

I går fikk jeg endelig tak i boka.Morsom!Men jeg syntes det ble litt hektisk på slutten av "stiler høyt".Eller så var dette en bok som ikke er langt unna utrolig kvalitet.

• edited November -1

Hvis det er noen hardcore samlere her, eller noen har gått glipp av denne, så ser det ut som både "1001 Jobber", "Grøss" og "Pirater" har kommet i nytt opplag. Alle med returuke 39

• edited November -1

Jepp, og jeg klarte å kjøpe alle tre for prisen av en. Alle tre var buntet i et plastomslag, så trodde det var et kjempetilbud, og det trodde selgeren også. Ser jo i ettertid at de skulle vært solgt en og en.

• edited November -1

Er det en veldig artig pocket? Hvor mye koster den?Hvor kan jeg kjøpe den`?:D

• edited November -1

Om den er artig er opp til hver enkelt. Selv synes jeg den var helt ok. Den koster 94,- kr. Og kan kjøpes i de fleste butikker som selger blader.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?