Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Jeg er ny og digger DD.

edited January 2004 in Donaldisme

Hei alle sammen. Er ny her. Fant siden da jeg søkte på google!! :D

«1

Comments

• edited November -1

Velkomen, velkomen. Kim Gøran seier at du har kome til rett stad - det er eg kanskje for inhabil til å uttale meg om, men du har iallfall kome til rett _tid_. Ja, sida er litt tom for tida - det er fordi vi nettopp har bygd om litt - men diskusjonsforumet har vel aldri vore så aktivt. Forumet har vore oppe i fem dagar, og på den tida har det kome 19 diskusjonstrådar og heile 125 innlegg!

Håpar du kjem til å trivast her.

• edited November -1

Velkomen. Eg ser at du ikkje har ein "avatar"(Bilde.) Det kan du skaffe deg vist du går inn på "rediger profil". Ellers synast eg Andeby Online er bra, ja til og med bedre enn www.donald.no.

• edited November -1

Hvor står det "rediger profil"?

• edited November -1

Det står "rediger profil" Heilt til Høgre. Du må leite deg nedover til du finner brukernavne ditt. Under der står det "rediger profil".

• edited November -1

Berre dersom du er registrert brukar og logga inn...

Om du ikkje er registrert brukar, kan du bli det ved å trykke på "Registrer" under "Andeby Online".

• edited November -1

Jeg ville heller kalle meg Fantomia enn Dolly!! ;-)

• edited November -1

Fantomia og Dolly er jo same person. :-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:
    "Fantomia og Dolly er jo same person. :-)"
    Ja jeg vet!! Men det ble litt bedre med Fantomia!!

• edited November -1

donald skreiv:
    "Ellers synast eg Andeby Online er bra, ja til og med bedre enn www.donald.no."

www.donald.no er sannsynligvis ikke en av de 50 beste Donald-sidene engang, spør du meg.

• edited November -1

Vegar skreiv:

www.donald.no er sannsynligvis ikke en av de 50 beste Donald-sidene engang, spør du meg."

Heilt einig Vegar!

• edited November -1

Det er liksom så lite stoff der!! Det beste er stamtreet!

• edited November -1

Fantomia:
    Det eg meinte då eg sa "Fantomia og Dolly er jo same person"... Eg meinte ikkje her i forumet, eg meinte i teikneserien. Det er jo Dolly som eigentleg er Fantomia... I Fantomia-teikneseriene altså... Så difor synest eg at det var litt morosamt at du kalte deg Dolly, og plutseleg gjekk over til å kalle deg Fantomia. :-)

donald.no har mykje bra...

• edited November -1

Men ikke så mye bra som andeby online...=)

• edited November -1

Olaf:
    "Det er jo Dolly som eigentleg er Fantomia... I Fantomia-teikneseriene altså..."

Det var nytt for meg... Har aldri hørt at Dolly også har et alter ego? Har du eksempler på slike historier? Finnes de i Donald Pocket eller noe? Jeg sluttet å samle pocketer ved nr 230, så jeg har ikke vært oppdatert med innholdet i pocketbøkene på noen år.

• edited November -1

Arnstein skreiv:
    "Det var nytt for meg... Har aldri hørt at Dolly også har et alter ego? Har du eksempler på slike historier? Finnes de i Donald Pocket eller noe? Jeg sluttet å samle pocketer ved nr 230, så jeg har ikke vært oppdatert med innholdet i pocketbøkene på noen år."

Eg veit ikkje kor mange slike historier som finst. Men to av dei har stått i Donald Pocket. Meinar å hugse at dei begge stod i DP28.

• edited November -1

Olaf:
    Ja, nå ser jeg at hun faktisk finnes. Jeg har en så stor samling av pocketer og blader at det er gått lang tid siden jeg leste denne pocketen, så jeg hadde visst glemt henne fullstendig. Men man kan jo ikke huske alt man leser av slik en samling som jeg har...

• edited November -1

Kan nemne at Fantomia i boka "Jeg, Super-Donald" hadde namnet "Super-Dolly". Det var forresten den boka der Fantonald heitte Super-Donald. Merkeleg at ingen skjønte kven dei var.

• edited November -1

Jeg har en bok med fantomia i!! Det var der jeg tok det fra! Kunne ikke hete Fantonald når jeg er jente!

• edited November -1

"www.donald.no er sannsynligvis ikke en av de 50 beste Donald-sidene engang, spør du meg."

Helt enig med deg. andeby online er fler doblet bedre enn "www.donald.no" sånn er den saken.

• edited November -1

Fantomia skreiv:
    "Jeg har en bok med fantomia i!! Det var der jeg tok det fra! Kunne ikke hete Fantonald når jeg er jente!"

Jeg vet jeg siterer meg selv, men boka heter: Donald Duck-Stålanden..Noen som har den??

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?