Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Sponsing av adventserien til AOL

edited November 2005 in Donaldisme

Som nevnt i en annen tråd (http://andebyonline.com/index.php?area=forum&traad=1494) mangler vår venn Olaf 3500 kroner (norske kroner, IKKE danske) for å kunne kjøpe denne serien til AOL.

Det har allerede blitt nevnt blant gode venner her at flere kunne tenke seg å bidra til at denne serien blir kjøpt inn.

Jeg ser for meg tre metoder dette kan gjøres på:
1. Alle interesserte "skriver seg på" i denne tråden og når serien blir kjøpt inn deler Olaf prisen på antall bidragsytere og sender en giro til hvert medlem.

2. Man kan sende Olaf en PM med hvor mye man ønsker å bidra med og Olaf kan da kjapt regne sammen om dette holder.

3. Ved hjelpe av den nye funksjonen "Doner pengar til drifta av Andeby Online" (det ligger mye prestisje i den tittelen) kan man gi penger og spesifisere at pengene skal brukes til innkjøp av nevnte serie.

Dette må vel være i alles interesse?

«1

Comments

• edited November -1

På 'to do' lista mi står det masse ting... bla å donere penger til AOL. Men det står ikke helt øverst, desverre !
    (skal se om jeg får sponset litt i helgen ;) )

• edited November -1

Eg trur nok at det berre er ein utopi at vi skal klare å skrape saman 3500 kroner før 1. desember ...

• edited November -1

En liten donasjon er iallefall underveis fra meg :-)

• edited November -1

Veit nå ikkje heilt, eg. Adventserien vil heilt sikkert kunna lesast ein eller anna stad på nettet uansett, og 3 500 kr er mykje pengar.

Skulle gjerne donert nokre kroner til Andeby Online, men har diverre verken PayPal, kredittkort eller for den saks skuld pengar (er nesten det viktigaste). Ein kjem diverre ikkje langt her i verda med lyst.

Men ein gong i framtida...

• edited November -1

Drikaton skreiv:

En liten donasjon er iallefall underveis fra meg :-)

Mange tusen takk både til deg og til det andre mennesket som har donert pengar (nemner ikkje namnet i tilfelle han vil vera anonym, same kor usannsynleg det høyrast ut, men eg har takka dykk begge på e-post).

• edited November -1

Det er ikke noen som har en rik onkel de kunne prøve det gamle rottetrikset på? (Husk: rotte og penger i //hver// //sin// lomme!)

Olaf Solstrand skreiv:

Eg trur nok at det berre er ein utopi at vi skal klare å skrape saman 3500 kroner før 1. desember ...

Det er da kjempelenge til! (I motsatt fall skulle jeg ha kunnet veldig mye mer enn det jeg kan av det jeg har eksamen i dagen før).

Tar du imot penger på konto, eller bare via betalingskameraten?

• edited November -1

Som en takk for alt det Olaf har fått til i år her på AO (nettmøter, bruktbørsen, nettbutikk, NM) skulle det bare mangle å donere en liten sum dersom det kan få adventserien hit til AO.

• edited November -1

Jeg blir også med.

Olaf, det ville vært fint om du oppdaterte oss etterhvert om hvor mye penger det blir etterhvert.

• edited November -1

De er GALE ... :-) Sidan eg la ut donasjonsknappen har det kome inn 50 dollar fordelt på tre personar. Har verkeleg ikkje folk meir vettuge ting å bruke pengane sine på? :-)

OK, greitt. Dersom det kjem inn nok pengar, lover eg å kontakte Bulls og prøve å få tak i adventsserien. Men ikkje begynn å donere kjempesummar berre fordi eg seier dette, for eg synest framleis at sjansen for at vi skal nå grensa i tide er temmelig liten ...

• edited November -1

Øystein Skartsæterhagen skreiv:

Tar du imot penger på konto, eller bare via betalingskameraten?

Ser ingen grunn til at eg ikkje skal kunne ta imot donasjonar direkte på konto, men eg må nesten sjekke litt skattereglar og slikt for korvidt eg kan ta imot gåver på bedriftskontoen, om eg eventuelt må opprette ein eigen gåvekonto, eller om eg berre skal dele ut privatkontonummeret mitt.

• edited November -1

Har snakka med Bulls no, som var villige til å gi ein spesialpris for onlinepublisering. Ein pris som faktisk ikkje er SÅ dyr. Framleis eit par tusen kroner meir enn eg har, såklart, men ... ikkje SÅ mykje.

• edited November -1

Men hvis det blir slik at serien blir sponset så blir den tilgjengelig for alle registrete brukere , og ikke bare for sponsorene ikke sant ?? Eller helt åpen for alle og enhver ??

• edited November -1

Den blir sjølvsagt tilgjengeleg for alle og einkvar. Er dette av interesse?

Hm. Når det gjelder bankkonto for dei som var interesserte i det, kan de nok bruke kontonr. 4750.18.06109.

• edited November -1

Er det så lurt å bruke penger på dette ? Det kan jo godt tenkes at den kommer på en eller flere nettaviser - og kanskje mange riks- og lokalaviser.

• edited November -1

Har tenkt på det samme. Som er grunnen til at eg i mine innlegg over hyler forskrekka «nei, de er gale, dette går jo ikkje an».

Sjølv om det sjølvsagt hadde vore moro.

Men eg høyrer rykter om at serien er kjøpt opp av svært få aktørar, ingen av dei kjempestore, og visstnok berre ei einaste nettavis så langt.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Men eg høyrer rykter om at serien er kjøpt opp av svært få aktørar, ingen av dei kjempestore, og visstnok berre ei einaste nettavis så langt.

Hvis en nettavis har kjøpt den, vil den jo være lett tilgjengelig for alle interesserte!

• edited November -1

Sant.

• edited November -1

På ein måte er dette eit slags dilemma, for eg er einig i at denne serien bør det gå an å lese andre stadar. Men kva skal eg gjera når brukarane i forumet plutseleg byrjar å starte ei øremerka kronerulling?

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Men kva skal eg gjera når brukarane i forumet plutseleg byrjar å starte ei øremerka kronerulling?

De pengene som kommer inn kan også brukes til driften av Andebyonline hvis det ikke er stemning for Adventserien !!

• edited November -1

Helen skreiv:

De pengene som kommer inn kan også brukes til driften av Andebyonline hvis det ikke er stemning for Adventserien !!

Enig !!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?