Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

John Lustigs "But he said he loved me"

edited November 2005 in Donaldisme

OK, dette har vel strengt tatt ikke noe særlig med Disney å gjøre, men siden Last Kiss tydligvis var godt likt her på forumet, tenkte jeg at dette ville være av interesse:

MARVEL ROMANCE REDUX: BUT HE SAID HE LOVED ME #1 (OF 5)
Written by KEITH GIFFEN, JIMMY PALMIOTTI, JOHN LUSTIG
& ROGER LANGRIDGE
Penciled by JOHN BUSCEMA, JACK KIRBY, GENE COLON & DICK GIORDANO,
Cover by KEITH GIFFEN
The master of irreverence, Keith Giffen joins forces with LAST KISS genius John Lustig, FIN FANG FOUR’s Roger Langridge and jumpin’ Jimmy Palmiotti to give some old love songs a new soundtrack. With art by some of the industries greatest, this blast from the past promises not to tug at your heart strings so much as tickle your funny bone.
32 PGS./All Ages ...$2.99

Dette dreier seg altså om Last Kiss-aktige omskrivninger av deler av Marvel's romantikk-satsning på 70-tallet. Samtidig med dette bladet vil det også slippes en bok med uendrede serier.

Bladet kommer ut i Februar neste år, og vil mest sannsynlig bli sluppet i et samlehefte noen måneder etter at alle 5 bladene i serien er ute.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?