Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

The Shining

edited January 2004 in Donaldisme

(Jada, dette er alt for sent ute. Whatever)

Vel.. det var ganske overraskende å få servert en Donald-historie basert på The Shining, av alle ting. Synes det burde vært en fotnote eller noe om at historien var basert på denne filmen, men da er det jo selvsagt fare for at tiåringer prøver å se filmen, noe Egmont antakelig ikke vil.

Hva blir det neste, tro? En historie basert på Fight Club?

Comments

• edited November -1

Hadde vel foretrukket en slutt hvor han skurkefyren hadde brukt en strålekanon for å gjøre Donald midlertidig gal, ODD hadde slått ham ut på en eller annen måte, snublet over skurken, og beseiret ham. På den måten kunne man holdt seg nærmere originalhistorien også.

Dessuten var "Andskapen" - the shining - veldig dårlig utnyttet. "Det er en evne som kan få dere ut av klisteret hvis det blir nødvendig." Bah.

• edited November -1

Har fortsatt bare lest del 1 av denne, men den skremte meg. Det er en av få ganger det har gått kaldt nedover ryggen på meg av en Donald-historie! At storyen er basert på en grøsserfilm forklarer jo en hel del.

Filmen gikk på tv sist uke, eller var det denne uka? Jeg vurderte å se den men fant det best å stå over, da jeg er litt lettskremt av meg (etter å ha sett "Psycho" var jeg skjelvende halv-nervevrak i flere dager etterpå)..

• edited November -1

Tenk dere en donald-historie basert på 'Christine', og med 313 som den besatte bilen.
    Gromt!

• edited November -1

Historia "Nifs vinterjobb" stod i DD&Co 1-2/2004.

• edited November -1

Natteravn skreiv:

Ja, en artig vri på King der. Men siste delen skuffet en del, syntes jeg

Heilt enig med deg. Det er alt for mange fortsettelshistoriar som begynn bra men har skuffande avslutningar. Mange av dei virkar som om dei legg opp till både to og tre fortsettelsar, men så er det alltid berre ein, som i tilleg avslutas brått og kjedeleg. Virkar av og til som om teiknarane/forfattarane må begrense ideane sine for at historiane ikkje skal går over mer enn to blad. Tåpeleg...

• edited November -1

Kristian Rødvand skreiv:

Natteravn skreiv:

Ja, en artig vri på King der. Men siste delen skuffet en del, syntes jeg

Heilt enig med deg. Det er alt for mange fortsettelshistoriar som begynn bra men har skuffande avslutningar. Mange av dei virkar som om dei legg opp till både to og tre fortsettelsar, men så er det alltid berre ein, som i tilleg avslutas brått og kjedeleg. Virkar av og til som om teiknarane/forfattarane må begrense ideane sine for at historiane ikkje skal går over mer enn to blad. Tåpeleg...

Eller at de ikke kjenner Don Rosas geniale teknikk med å skrive historiene både bakfra og forfra.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Eller at de ikke kjenner Don Rosas geniale tekning med å skrive historiene både bakfra og forfra.

Heh ... Don Rosas geniale ... Dette er ikkje noko unikt for Don Rosa, akkurat. Dei fleste fiksjonsforfattarar jobber sånn (unntaket er sjølvsagt dei som skriver serielitteratur, men ...). Det er ikkje akkurat ein Don Rosa-patent vi snakkar om her. Og arbeidet med eit Disney-manus foregår uansett over så mange steg at slutten alltid er ganske klar før forfattaren startar på byrjinga av manuset.

I Egmont er det vel sånn at ei framhaldshistorie _*skal*_ vere på 2x8 sider, med unntak av dei få forfattarane som får særbehandling (Don Rosa ...). Så meir enn to delar er det sjeldan vi kan forvente.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Sigvald skreiv:

Eller at de ikke kjenner Don Rosas geniale tekning med å skrive historiene både bakfra og forfra.

Heh ... Don Rosas geniale ... Dette er ikkje noko unikt for Don Rosa, akkurat. Dei fleste fiksjonsforfattarar jobber sånn (unntaket er sjølvsagt dei som skriver serielitteratur, men ...). Det er ikkje akkurat ein Don Rosa-patent vi snakkar om her. Og arbeidet med eit Disney-manus foregår uansett over så mange steg at slutten alltid er ganske klar før forfattaren startar på byrjinga av manuset.

I Egmont er det vel sånn at ei framhaldshistorie _*skal*_ vere på 2x8 sider, med unntak av dei få forfattarane som får særbehandling (Don Rosa ...). Så meir enn to delar er det sjeldan vi kan forvente.

Så vi får kanskje aldri se en Solstrand-historie på over 30-sider slik som de lengste seriene til Barks og Rosa? Eller vent - du kan vel skrive en for f.eks. Picsou Magasinet, dersom Egmont ikke er interessert?

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Så vi får kanskje aldri se en Solstrand-historie på over 30-sider slik som de lengste seriene til Barks og Rosa?

Jo, det kan godt hende ... men det blir isåfall i Donald Pocket. Eller, ikkje for det, eg har jo ikkje tenkt å berre skrive Disney-seriar resten av livet heller.

Eller vent - du kan vel skrive en for f.eks. Picsou Magasinet, dersom Egmont ikke er interessert?

Kvifor skulle eg gjera det? Og kva får deg forresten til å tru at eg er interessert i å skrive 30-sidere, eller på den andre side, kva får deg til å tru at eg er dyktig nok til å skrive ei historie på 30 sider?

Men det har då absolutt ingenting med The Shining å gjera ...

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?