Egmonts nettbutikk Serie.no kjører denne uken Black Week på følgende tegneserier:
https://serie.no/produkt/black-week?visalle=jaHer kan man finne blant annet HoF med Midthun, den nye utgaven av Lo$, samlebøker fra Floyd Gottfredson og Donald-samleseriene om litteraturhistorien og verdenshistorien - og masse ikke-Disney.
Man skal egentlig spinne seg frem til en viss prosentrabatt, men jeg håper ikke jeg røper for mye når jeg sier at alle prosentrabattene har en gitt rabattkode. Og at jeg vil anbefale å bruke kode "SB57".
Å kjøpe en samleserie som egentlig koster 2.154 kr for den nette sum av 646 kr må vel kunne sies å være et godt tilbud. Eller hva med ny-utgaven av Lo$ til kun kr 149 kr?
Løp og kjøp - de advarer om at varene kan bli fort utsolgt.
Comments
Med tanke på det pikselerte trykket som er i alle opplag av Egmonts nyutgave av Lo$, klarer jeg meg helt fint uten den. Men takk for tipset sånn generelt. :)
Men helt enig i at den er et av de verste eksemplene på pikselert trykk. Kjøpte senere Fantagraphics LO$ boks 2020. (Enste gang tegneren selv har anbefalt meg å kjøpe en spesifikk utgave). Den utgaven gir en langt bedre leseropplevelse, og har utrolig fin kvalitet på trykket.
Er alltid full pris på alt på Serie.no, så har ikke tenkt på muligheten for at de kjørte Black-friday. Så det er hyggelig at det varsles om :)