Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Etterlyser Donald Duck Jubileumsshow 5/2014

Jeg fikk aldri tak i  Donald Duck Jubileumsshow nr. 5/2014 som kom ut 8. september i år. Kan noen selge meg dette gir jeg 250 kr. om det er strøkent.  
Mvh Erik H

Comments

• For å unngå misforståelser. Dette er nå ordnet gjennom en avtale mellom Erik, AC og meg der jeg har skaffet AC et brukt eksemplar fra Løvås til gjengjeld for at Erik har fått overtatt det eksemplaret jeg i sin tid kjøpte til AC på Narvesen.
  • Pent gjort av deg, Sigvald! :)
  • Av ren nysgjerrighet: En privat transaksjon mellom 3 personer - Hvilke misforståelser kunne ha oppstått som nødvendiggjør publisering av dette? Uansett, flott at Erik har fått lukket et irriterende (antar jeg) hull i samlinga.
  • Veldig bra å få dette i hus. Takk til alle som har sett etter heftet for meg (og det var mange!)
  • Jeg kjøpte i går Donalds høstshow. Dette må være første gang et slikt "store show" har mykt omslag, ikke hardere slik som album pleier ha?
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?