Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Kjøpes: Innbundet Sprint/Viggo

Er veldig fan av Sprint og Viggo, har lest en del som jeg har funnet digitalt og lånt, men skulle gjerne hatt noe i hylla.
Om noe finnes i innbundete bøker hadde det vært å foretrekke fremfor løse album.
Lurer derfor litt på hva som finnes og hva som er mulig å få tak i?
Tar gjerne imot konkrete tilbud i denne tråden, men også linker eller tips til andre steder det kan gå an å få tak i noe.

Comments

• edited October 2014
    Angående Viggo i hardcover:

Albumene som ble utgitt på norsk av Semic på 80- og 90-tallet (18 stk) kom vel i innbundede utgaver gjennom Seriesamlerklubben. En del av dem kan du sikkert ennå finne i bruktbutikker rundtomkring i landet.

Jeg vil også tro at det eksisterer en hardcover-utgave fra Seriesamlerklubben av albumet "Klar... Ferdig... Gå" som Egmont utga i 2008. Dette var basert på album 16 av de reviderte, belgiske utgavene som var i sirkulasjon på den tiden.

Ellers utga Egmont en komplett samleboks i 2007 i forminsket seriebladformat, bestående av syv bøker. Innholdet her fulgte også de reviderte belgiske albumene så vidt jeg vet. Denne boksen var ganske dyr (spesielt i forhold til formatet) og er vel pr. i dag ganske sjelden.

I 2012 utga Egmont dessuten ett enkelt album i hardcover, "Den enestående Viggo" (basert på album 13 slik det ser ut i nyeste belgiske revidering fra 2009). Dette kan kjøpes på Adlibris for 81 kroner. Altså bare ett enkelt album, men innbindingen og den tekniske kvaliteten er likevel veldig fin, til tross for at en av rutene inneholder verdens flaueste skrivefeil:

image
  • Hei

Har en god del viggo/sprint og spiralis album tilsalgs om det fortsatt er intresant ?

svar meg gjerne på f-rongve@online.no

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?