Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Selges: Jon Gisle - Donaldismen (Fakkelbok 1963)

edited May 2014 in Bruktbørsen
Selger et eksemplar av Jon Gisles Donaldismen, Fakkelbok fra 1963. Pen bok. Gi bud. Kan eventuelt bytte mot Donald Pocket nr. 4 1.utgave eller Don Rosa Hall of fame 6,7,8,eller 9, eller diverse Donald Pocket mellom 100 og 200. Ta kontakt:)

Comments

• Det har tidligere vært ivrige diskusjoner om det helt nøyaktige utgivelsesåret for denne boka, og vi landet vel på 1973.

(Ja, jeg skjønner selvsagt at dette er en enkel tastefeil.)
  • Det var ikke bare én enkelt tastefeil.. Det riktige skal selvfølgelig være 1973. Takk FullaCola!
  • edited May 2014
    Ser nå at lenken ikke fungerer. Dette er Gisles egenerklæring om sine utgivelser, innsendt i februar 1974 til Universitetsibliotekets såkalte bio-bibliografiske arkiv (i praksis et norsk forfatterregister). I tilfelle noen synes det er interessant.
  • Boken er solgt.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?