Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Priser på div. Donaldbøker

edited September 2013 in Bruktbørsen
Er det noen her inne som kan hjelpe meg litt? Jeg sitter på 117 Donald bøker. 104 stk. De Komplette Årgangene, samt 13 andre. Er det noen her inne som vet hvor jeg kan finne reelle salgspriser på disse? Blir litt forvirra av de prisene jeg har finni på nett til nå, da "Jubileumsboken" har jeg finni fra 50,- kr. og opp til 1000,- kr. Ikke rart jeg blir forvirra :p 

De bøkene jeg har løst er:
*Stjerneskudd
* Eventyrlig Snadder
* Makeløs Moro
* Fabelaktige Funn
* Midt i Blinken
* Fin Gammel Årgang
* Klassiske Bobler
* Gullegg
* En sikker Vinner
* Skrue McDucks Liv og Levnet
* Jubileumsboken
* Carl Barks Julespesial

Og er det noen som vet hvor mye jeg kan selge De Komplette Årgangene for? De er lest i 1 gang, men dessverre så har tidligere eier stemplet navnet sitt i noen av de.. Samme med ett par av de nevnte på lista over.. 

Blir veldig takknemlig om noen har peke meg i riktig retning her, for det er bøker for "endel" tusen her og er ikke helt villig til å gi de vekk for en latterlig sum heller... 

På forhånd takk :D

Comments

• Ingen som har tips til hvor jeg kan leite? 
  • Muligens 9 000 er en passelig pris for de komplette årgangene
  • 9000,- når fullprisen er 37694,- ?
    90% av bøkene er lest en gang, og resterende 10% er lest kanskje 2-3...

Kan jo nesten like gjerne gi de vekk da, og det skjer jo ikke...
  • Ut av nysgjerrighet: Hvorfor bruker du feit skrift? Tror du folk hører deg bedre da?
  • Bare en vane/uvane jeg har fra div. forum jeg er på... Plager det deg?
  • De komplette årganger selges gjerne for 100 kr stk på QXL når de selges enkeltvis. Men det er vanskligere å selge det komplett så 9000 høres ikke så ille ut.

(og ja, fet skrift er plagsomt)
  • Synes det er en smule plagsomt, ja. Det virker distraherende og unødvendig, pluss at det føles som du roper.
  • Kan ikke akkurat si at det oppleves som å rope med fet skrift, men mer som at man uthever seg selv. Men det er jo ikke noe forbud mot det da. ;)
  • Da skal jeg gjøre mitt ytterste på å glemme uthevinga :) 

Men hvilken pris trur dere jeg kan legge enkeltbøkene på da? Alle er i like fin stand som Komplett serien.. Veldig lite lest i... 

• 100k kr stk høres passelig ut
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?